خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ کشور خبر داد:

جابجایی یک میلیون تن گندم و آرد به استان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۶۱

با یک روز تاخیر در حمل آرد مشکلات زیادی به وجود می آید و در این راستا حمل به موقع آرد و رسیدن به واحدهای نانوائی و تولیدی امری مهم وحیاتی است.

رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ کشور گفت: سالانه ۵۵۰ هزار تن گندم و حداقل ۴۵۰ هزار تن آرد توسط شرکت حمل ونقل خلیج فارس در سطح استان جابجا می شود که خود از نظر آماری یک جایگاه ملی بوده و برای تأمین شبکه مصرف ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی شامی نژاد امروز در حاشیه بازدید رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از شرکت حمل ونقل بین الملی خلیج فارس با بیان اینکه گندم و آرد یکی از کالاهای استراتژیک بوده و در جامعه ما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد اظهار داشت: اهمیت حمل و نقل و جابجایی این کالای باارزش در سطح کشور از خود کالا مهمتر است.

وی با بیان اینکه جابجائی این کالا اجتناب ناپذیر بوده و با توجه به تمرکز تولید در چند محل و مصرف در همه نقاط کشور نیاز به حمل ونقل و وجود ناوگان قوی و منسجم برای این امر مهم وحیاتی ضروری می باشد گفت: با یک روز تاخیر در حمل آرد مشکلات زیادی به وجود می آید و در این راستا حمل به موقع آرد و رسیدن به واحدهای نانوائی و تولیدی امری مهم وحیاتی است.

شامی نژاد با بیان اینکه امسال ۳۵ هزار تن گندم که از طریق مراکز تعاون روستائی استان خریداری شده و در همین راستا شرکت حمل و نقل خلیج فارس با نازل ترین قیمت نسبت به حمل آن اقدام کرده است گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب و به موقع با فروش این کالا به کارخانجات و حمل مستقیم از مراکز به واحدها موجب صرفه جویی در پرداخت هزینه مضاعف شده و به نفع دولت حداقل ۵۵۰ میلیون تومان صرفه جویی گردیده و این اقدامات در تحقق اقتصاد مقاومتی در این بخش موثر است.

مدیرعامل شرکت غله منطقه ۸ با اشاره به سیستم سامانه هوشمند خدمات بازرگانی افزود: با راه اندازی سیستم سامانه الکترونیکی و هوشمند یکپارچه خدمات توزیع آرد وگندم و رفع مشکلات این بخش و با هماهنگی های به عمل آمده با شرکت حمل و نقل خلیج فارس مشکلی در جهت تامین و توزیع آرد مصرفی نانوایان نداشته و علی رغم تغییر نرخ انواع نان و آرد و گندم در خصوص تامین وتوزیع این کالای استراتژیک بدون معطلی حتی یک ساعت اقدام گردید.

گفتنی است شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس از جمله شرکت های مطرح در زمینه حمل و نقل تجاری است که طی دو دهه گذشته نقش به سزایی در توزیع و جابجایی محمولات و کالاهای استراتژیک کشور هم چون گندم و آرد داشته است. این شرکت به سبب در اختیار داشتن ۱۰۴ شعبه و نمایندگی مستقل و تحت پوشش در سراسر کشور، ناوگان گسترده ملکی(۶۸۸ دستگاه)، مجموعه امکانات تعمیرگاهی مجهز و تأسیسات و مراکز ذخیره ای با ظرفیتی بالغ بر ۴۴۰ هزار تن از جمله شرکت هایی است که با اتخاذ سیاست ها و برنامه های هدفمند می تواند به عنوان یکی از شرکت های توانمند حمل و نقل و لجستیک در سطوح داخلی و بین المللی مطرح باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز