خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز:

قوانین اداره شهر باید با نیازهای روز شهروندی مطابقت داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۳۶

محدودسازی تعداد پروژه ها بایستی در راستای تحقق شاخص های کیفی باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز مطابقت قوانین اداره شهر را با نیازهای روز شهروندی، یک ضرورت دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا اصغر عابدزاده امروز در شورای راهبردی برنامه و بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز گفت: مشاوران، در همه حال، سفیران شورا و شهرداری هستند و حتی با انعکاس عملکرد این دو نهاد به مردم، آنان را در جریان اقدامات شورا و شهرداری قرار می دهند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، نقش متقابل بودجه و پروژه های عمرانی را مورد توجه قرار داد وگفت: روند تکمیل و اتمام پروژه ها، در جهت گیری بودجه و تدوین برنامه های آتی، تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تاکید بر محدودسازی تعداد پروژه ها در راستای تحقق شاخص های کیفی گفت: با تعریف پروژه های بزرگ و تحول آفرین، می توان تعداد پروژه ها را محدود کرده و در عوض سرعت و تاثیرگذاری آن ها را افزایش داد.

عابدزاده خاطرنشان کرد: از جمله موانعی که گاه در راه اجرای برخی برنامه ها به چشم می خورد، وجود برخی قوانین قدیمی شهرداری هاست؛ در حالی که نیازهای تبریز امروز با نیازهای آن زمان بسیار متفاوت است و همین مسئله ایجاب می کند تا بازنگری و اصلاحی در این قوانین صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز