خبرگزاری کار ایران

ششمین دوره مسابقات سراسری امدادگران شرکت ملی گاز ایران سال آینده در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۱۵

این مسابقات هر ساله با هدف سنجش آمادگی جسمانی و مهارتی امدادگران در جهت واکنش در شرایط اضطراری برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اعلام کرد ششمین دوره این مسابقات سال آینده به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ولی اله دینی امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان امدادگر شرکت کننده در پنجمین دوره مسابقات سراسری امدادگران شرکت ملی گاز ایران گفت: با توجه به اینکه ششمین دوره مسابقات امدادگران شرکت ملی گاز ایران با شرکت ۲۸ استان در آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد تلاش کنیم با برنامه ریزی دقیق و آماده سازی امکانات و فضاهای مربوط با برگزاری شایسته این مسابقات میزبان خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات هر ساله با هدف سنجش آمادگی جسمانی و مهارتی امدادگران در جهت واکنش در شرایط اضطراری برگزار می شود افزود: در صورت وجود امکانات به منظور حفظ و گسترش فرهنگ صحیح داشتن روحیه کار و آمادگی لازم این مسابقات علاوه بر تبریز در سایر شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد.

وی از امدادگران شرکت کننده در مسابقات خواست علاوه بر داشتن آمادگی جسمانی در افزایش دانش فنی نیز مهارت یابند.

در این مراسم از اعضای دو تیم الف و ب امدادگرشرکت گاز استان آذربایجان شرقی که با اقتدار و برتری مطلق در رشته طناب کشی عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی را در پنجمین دوره مسابقات امدادگران که در شهریور سالجاری در رشت برگزار شده بود تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز