خبرگزاری کار ایران

باکس‌های زیرزمینی زباله در تبریز نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۷۹

روش اجرا و کار با سطل‌ زباله زیرزمینی به این ترتیب است که تنها قسمت ورودی سطل زباله در سطح معبر دیده می‌شود و محل جمع آوری زباله‌ها در زیر زمین گنجانده می‌شود تا علاوه بر ظرفیت چند برابری ذخیره زباله، آلودگی زیست‌ محیطی و بهداشتی را به ‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

شهردار منطقه هشت تبریز از نصب باکس‌های زیرزمینی زباله در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی مدبر امروز در گفتگو با خبرنگاران هدف از اجرای این طرح را حفظ سلامت عمومی و محیط‌زیست در مقابل اثرات نامطلوب‌ پسماندهای شهری روباز اعلام کرد و گفت: روش اجرا و کار با سطل‌ زباله زیرزمینی به این ترتیب است که تنها قسمت ورودی سطل زباله در سطح معبر دیده می‌شود و محل جمع آوری زباله‌ها در زیر زمین گنجانده می‌شود تا علاوه بر ظرفیت چند برابری ذخیره زباله، آلودگی زیست‌محیطی و بهداشتی را به ‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

وی به مکانیزه بودن سطل زباله زیر زمینی اشاره کرد و گفت: این سطل زباله توسط بالابرهای نصب شده بر روی مخزن قابلیت خروج از زیر زمین را دارد تا تخلیه زباله به راحتی امکان پذیر باشد.

شهردار منطقه هشت تبریز اضافه کرد: اکنون عملیات عمرانی حفر و دیوار چینی چاه زباله در مقابل بازار مولانا به اتمام رسیده و دستگاه باکس زباله زیر زمینی آماده نصب است که طی روزهای آتی این امر اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز