خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

سرمایه در گردش تعاونی ها از طرف صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تامین می شود

کد خبر : ۲۳۸۷۶۵

معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آمادگی دارد تا از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) برای حمایت و فعال سازی تعاونی های تولید روستائی و عشایری تسهیلات سرمایه در گردش تامین نماید

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان جهت حمایت از تولیدکنندگان بخش عشایری، کشاورزی، دامداری و تعاونی های روستائی آماده همکاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا کریم مهری امروز در جلسه ای با هیئت مدیره تعاون عشایری، مدیر کل امور عشایر استان و مدیر سازمان تعاون روستائی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اتحادیه های امور عشایری و سازمان تعاون روستائیپتانسیل بزرگی برای رفع مسائل و مشکلات عشایر استان هستند گفت: باید با اتحاد، همدلی و وفاق در این راستا، تلاش کنیم تا عشایر زحمت کش در مسیر تولید و زندگی شان به مشکلی برنخورند.

وی بر دقت نظر در ارائه صحیح آمار و اطلاعات دامی و عشایری تاکید کرد و گفت: در تمام ادارات دامپزشکی، تعاون روستائی و امور عشایری بایستی همان آمار با وحدت رویه ارائه شود.

مهری به اصلاح اساسنامه و تجدیدنظر در نحوه فعالیت هیئت مدیره و مدیر عامل توسط تمامی اتحادیه های کشاورزی، دامداری و عشایری براساس شرح وظایف سازمانی اشاره کرد و گفت: معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آمادگی دارد تا از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) برای حمایت و فعال سازی تعاونی های تولید روستائی و عشایری تسهیلات سرمایه در گردش تامین نماید.

وی افزود: تعاونی های مصرف در سازمان و ادارات وابسته می توانند با هماهنگی سازمان تعاون روستائی و اداره کل پشتیبانی امور دام نسبت به تامین مواد پروتئینی و میوه مورد نیاز اقدام کرده و از تولید حمایت کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی دارد از اماکن و ساختمان های تحت اختیار جهت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ودامی به تشکل های تعاونی به صورت استیجاری واگذار نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز