خبرگزاری کار ایران

در مراسمی در زورخانه تبریز بازوبند پهلوانی به پرویز هادی اهداء می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۶۲

ابن مراسم به دستور اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: با دستور دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی در مراسمی در زورخانه تبریز بازوبند پهلوانی به پرویزهادی اهداء می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان امروزدر جمع خبرنگاران افزود: در این مراسمکه با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد از این قهرمان و پهلوان نامی کشور تجلیل و قدردانی خواهد شد.

پرویز هادی کشتی گیر ارزنده استان آذربایجان شرقی از شهر باسمنج با پیروزی در مبارزه فینال برابر حریف مازندرانی خود، صاحب بازوبند پهلوانی کشور شد

جابر صادق زاده پهلوان سال ۹۱ کشور دارنده مدال طلای جوانان جهان در سال ۲۰۱۱ و پرویز هادی قهرمان آسیا و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی در دیدار فینال تعیین پهلوان کشور به مصاف یکدیگر رفتند که پرویز هادی با نتیجه ۸ بر ۲ بر صادق زاده غلبه کرد و عنوان پهلوانی کشور را به نام خود ثبت کرد.

این دو کشتی گیر هم اکنون در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان نیز حضور دارند. به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم و مدال اهدا شد و ضمن آن که نفر اول پهلوانی کشور ۳۰ سکه طلا، نفر دوم ۲۰ سکه طلا و نفر سوم پهلوانی کشور ۱۰سکه طلا دریافت کردند.

قابت های کشتی پهلوانی برای تعیین صاحب بازوبند پهلوانی سال ۹۳ با حضور ۴۹ کشتی گیر از ۱۳ استان کشور به مدت یک روز در مشهد برگزار شد.

این رقابت ها با توجه به دستورالعمل اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر زیر مجموعه بودن کشتی های سنتی در فدراسیون های ملی و به منظور هماهنگی هر چه بیشتر در دو تایم سه دقیقه ای و طبق قوانین کشتی آزاد برگزار شد و تنها به پل رفتن باعثاتمام مبارزه می شود.

رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور یادواره پهلوان باشی زنده یاد علیرضا سلیمانی در سالن شهید بهشتی مشهد و با مشارکت فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای برگزار شد.

نفرات اول تا سوم این رقابت ها به طور مستقیم جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد یا فرنگی را کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز