خبرگزاری کار ایران

برای دومین سال پیاپی؛

برق تبریز سطح دوم سازمان پیشرو در سلامت اداری را اخذ کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۱۹

این ارزیابی توسط دبیر خانه اجرایی جایزه مدیریت سلامت اداری انجام شده بود.

شرکت توزیع نیروی برق تبریز در چهارمین دوره فرآیند ارزیابی سراسری جایزه مدیریت سلامت اداری، برای دومین سال پیاپی به عنوان سازمان پیشرو انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی برق تبریز، در این ارزیابی که توسط دبیر خانه اجرایی جایزه مدیریت سلامت اداری انجام شد، شرکت توزیع نیروی برق تبریز از بین بیش از ۷۳ دستگاه اجرایی شرکت کننده، در سطح دوم سازمان های پیشرو در مبحثسلامت اداری قرار گرفت.

شورای سیاست گذاری مدیریت سلامت اداری کشور با اهدا تندیس به این شرکت این موضوع را اعلام کرد.

این جایزه در راستای برنامه ششم از ده برنامه تحول نظام اداری کشور و فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی، پس از بررسی مستندات مربوطه به منظور شناسایی و تقدیر از سازمانهایی که در حوزه زیرساختی انگیزشی و توانمندسازی عملکرد مناسبی داشته اند، به سازمان ها اهدا می شود.

ارزیابی مدیریت سلامت اداری سازمان ها در شش محور و بر اساس چک لیست و مستندات در خواستی با حضور نماینده دبیرخانه سلامت اداری در پنج سطح که بالاترین آن سازمان پاک، دومین سطح آن سازمان های پیشرو، سومین سطح آن سازمان های پیشگام، چهارمین سطح آن سازمان های همگام و پایین ترین سطح آن سازمان های متعهد به مدیریت سلامت اداری می باشد، اجرا می شود.

این گزارش می افزاید: شرکت توزیع نیروی برق تبریز با انجام اقدامات مختلف در زمینه مبارزه با فساد در حوزه زیرساختی انگیزشی و توانمندسازی، عملکرد مناسبی داشته و توانسته است گام های موثری را در این زمینه بردارد.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق تبریز در سومین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری که در سال گذشته برگزار شده بود، رتبه سطح دو سازمان ها ی پیشرو را کسب کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز