خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

رقابتهای سوارکاری عشایر ارسباران آذربایجان بین المللی برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۹۹

جشنواره ورزشی عشایر آذربایجان شرقی بعد از ۲۱ سال برگزاری موفق باید به عنوان میراثفرهنگی و معنوی منطقه ثبت ملی شود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خواستار برگزاری رقابتهای سوارکاری عشایر ارسباران آذربایجان به صورت بین المللی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان که در دیدار رییس فدراسیون سوارکاری با معاون استاندار آذربایجان شرقی سخن می گفت افزود: علاوه برگزاری جشنواره ورزشی عشایر آذربایجانشرقی درسطح ملی، خواهان برگزاری آن از سال ۱۳۹۵در سطح بین المللی هستیم.

وی گفت: جشنواره ورزشی عشایر آذربایجانشرقی بعد از ۲۱ سال برگزاری موفق باید به عنوان میراثفرهنگی و معنوی منطقه ثبت ملی شود.

اسبقیان برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی و سوارکاری عشایر آذربایجانشرقی در راستای سیاستهای نشاط آور دولت و وزارت ورزش و جوانان خواند و افزود: این جشنواره به منزله جشنواره ای معنوی، حماسی و ورزشی می باشد و بهترین مکان و موقعیت برای شادی و نشاط است.

وی مسابقه اسب داونی را یکی از ورزش های سفارش شده از سوی پیامبر گرامی اسلام(ص) بر شمرد و گفت: با ایجاد فضای مناسب برای انجام این رشته در جشنواره، در همین مکان سال آینده پیست سوارکاری در این منطقه ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز