خبرگزاری کار ایران

بانک توسعه تعاون و شورای اسلامی آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۷۴

این تفاهم نامه به منظور حمایت از طرح های اشتغالزا به امضا رسید.

بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و شورای اسلامی استان در راستای افزایش حمایت از طرح های اشتغالزای شهری و روستایی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی امروز در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور در راستای سیاست های کاری خود از طرح های اشتغالزا همواره حمایت کرده و می کند.

غفور اصغر رضایی با بیان اینکه حمایت از بخش تعاون در اولویت فعالیت های این بانک می باشد، اظهار داشت: در راستای برقراری همکاری و تعاملات هر چه بیشتر فی مابین شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستا و بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک های پیش رو در امر بانکداری نوین و خدمت رسانی، تفاهم نامه همکاری این دو مجموعه امضا شد.

مسئول هماهنگی بانک توسعه تعاون منطقه ۳ کشور مدت این تفاهم نامه را چهار سال خواند و گفت: ترغیب وتشویق اعضاء شوراها، شهرداری ها، کارکنان، اعضای حقیقی و حقوقی و پیمانکاران جهت افتتاح حساب و تمرکز بخشی از منابع در بانک، تلاش و مساعدت شورا و نهایت همکاری در خصوص بازپرداخت تسهیلات پرداختی از جانب بانک، همکاری در جهت سوق منابع شرکتهای تعاونی به ویژه تعاونی های دهیاری و تعاونی های آببران و دهیاری ها همچنین همکاری در جهت اخذ مجوز لازم از ارگان های مختلف جهت سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی استان آذربایجان شرقی از جمله تعهدات شورای اسلامی استان بر اساس این تفاهم نامه است.

وی ادامه داد: ارائه انواع خدمات بانکی، صدور انواع ضمانتنامه های بانکی در سریع ترین زمان ممکن با حداقل کارمزد بانک مرکزی، ارائه انواع خدمات و حواله جات ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی، ایجاد ساختار و بسترهای لازم برای بهره مندی از خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، ارائه خدمات الکترونیکی اعم از اینترنت بانک، تلفنبانک، همراه بانک، شعبه مجازی، دستگاه های پرداخت الکترونیکی انواع کارت های نقدی، هدیه وخرید(بن کارت) برای شهرداری ها، شوراها و کلیه اعضای حقیقی و حقوقی به صورت آنی و ارائه انواع تسهیلات در بخش های صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات، بازرگانی و مسکن نیز از جمله تعهدات بانک بر اساس این تفاهم نامه است.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این آیین با تاکید بر نقش تعاون در توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد: اگر مقوله تعاون در اقتصاد کشورمان نهادینه شود بی تردید سپرده های خرد و کلان مردم در قالب شرکت های تعاونی در مسیر رشد و توسعه منطقه سرمایه گذاری خواهد شد.

احتشام حاجی پور ادامه داد: یکی از راهکارهای عملی تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی کشور هدایت اصولی و صحیح سرمایه های مردم در پروژه های مشارکتی است که در این راستا بانک ها نقش کلیدی می توانند ایفا کنند.

وی افزود: پروژه های سودآور مختلفی در استان وجود دارند که در صورت حضور فعال بانک ها سرمایه گذاری های سودآور و در عین حال توسعه ای در استان جنبه عملی به خود می گیرند.

در نشست امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک توسعه تعاون و شورای اسلامی آذربایجان شرقی تمام اعضای این شورا نیز حاضر بودند که هر کدام به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در این خصوص پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز