خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز:

تبلیغات محیطی با هدف حذف تدریجی بنر و داربست از تبریز اجرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۱۵

بدون در نظر گرفتن مولفه نظم، اجرا و نصب بهترین و زیباترین اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی نیز می‌تواند موجب ایجاد مناظر نازیبا و ناهمگون در سطح شهر شود.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از سامان دهی تبلیغات محیطی در برنامه سال آتی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا میراعتماد عمادی امروز در جمع مدیران روابط‌عمومی شهرداری‌های مناطق ۱۰ گانه شهر تبریز گفت: با بررسی‌ها و مطالعات صورت‌گرفته، سامان‌دهی تبلیغات محیطی با هدف حذف تدریجی بنر و داربست از سطح شهر، در برنامه سال آتی شهرداری تبریز به صورت متمرکز اجرا خواهد شد.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، با بیان این که مجموعه اقدامات روابط‌عمومی‌های مناطق باید با هماهنگی و نظم پیش رود، تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن مولفه نظم، اجرا و نصب بهترین و زیباترین اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی نیز می‌تواند موجب ایجاد مناظر نازیبا و ناهمگون در سطح شهر شود.

وی همچنین، اطلاع‌یابی توام با اطلاع‌رسانی را ویژگی مهم یک روابط‌عمومی موفق دانست و افزود: لازمه تحقق این امر در مجموعه شهرداری تبریز، ارتباط مستمر روابط‌‌عمومی‌های شهرداری‌های مناطق با جامعه خبری و اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز تاکید کرد: این ارتباط باید با برخورداری از وسعت و مداومت لازم و همچنین با پرهیز از شخصیت‌محوری، بازتاب‌دهنده چالش‌های شهر و مشکلات شهروندان باشد

وی همچنین بر لزوم تاثیرگذاری ادارات روابط‌ عمومی بر موضوع تکریم ارباب رجوع در شهرداری‌های مناطق تاکید کرد و گفت: روابط‌عمومی‌های مناطق باید با تقویت واحد ارتباطات مردمی، پیگیری مسایل و مشکلات شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های مناطق به عنوان پل ارتباطی شهروندان با شهرداری، باید با تقویت بستر تکریم ارباب رجوع انسجام ساختاری مجموعه خود، پیشتاز تحقق این اصل ارزشی و اعتقادی باشند.

عمادی با اشاره به حجم چشمگیر پروزه‌های عمرانی شهرداری تبریز اظهار داشت: تکاپوی عمرانی شهرداری تبریز، ایجاب می کند که روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های مناطق به دور از اقدامات روزمره و سطحی، تلاش خود را معطوف تشریح نحوه پیشرفت و اهداف کارگاه‌های عمرانی شهر کنند.

وی با بیان این که پروژه‌های عمرانی، متعلق به شهروندان است، متذکر شد: در مقابل شهروندان پاسخگو هستیم و باید درآمدی را که از منابع شهروندی اخد می‌کنیم، در راستای خواست و نیاز اساسی شهروندان هزنیه کنیم.

عمادی ادامه داد: اقدامات تبلیغاتی هر یک از شهرداری‌های مناطق، باید با اجتناب از هر گونه اسراف بوده و به طرف ارتقای کیفی و محتوایی پیش رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز