خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

قیام ۸ دی مردم تبریز زمینه ساز قیام ۹دی و تشدید و تحریک بقیه استان‌ها شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۸۴۱

از آثار انقلاب اسلامی ایران بصیرت و تحول روحی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قیام ۸ دی مردم تبریز زمینه ساز قیام ۹دی و تشدید و تحریک بقیه استان‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله محسن مجتهد شبستری که روز گذشته در دیدار با جمعی از مسئولین شهرستان هریس سخن می‌گفت با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار داشت: استعمار چشم دیدن ایران را ندارد و در صدد تجزیه ایران اسلامی بوده و در این فتنه می‌خواستند زحمات چندین ساله انقلابیون را به هدر داده و سلطه‌گری کنند.

وی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ عده‌ای به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اهانت کردند و وقاحت کار آن عده به حدی رسید که در روز عاشورا به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هم اهانت و تعرض کردند و در اثر این اهانت‌ها و تعرضات خون مردم مومن و انقلابی ایران به جوش آمده و در روز ۹ دی به خیابان‌ها ریخته و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به نامگذاری ۹ دی به روز بصیرت، افزود: روز بصیرت یعنی مردم با بصیرت، بصیرت خودشان را بار دیگر متجلی کردند و مردم دنیا پی به بصیرت مردم ایران بردند.

رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: اگر امروز شاهد بیداری اسلامی و صدور آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به کشورهای مسلمان منطقه هستیم، همه به برکت رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه بوده است.

وی با اشاره به تلاش معاندان داخلی و خارجی در راستای تزلزل در جایگاه و شأن ولایت فقیه افزود: عده‌ای در کشور تلاش دارند ولایت فقیه را تضعیف کنند، که نمونه آن فتنه سال ۸۸ بود که با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح ریزی شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز