خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی:

هیات فوتبال آذربایجان شرقی از کاندیداتوری دبیری قاطعانه حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۱۵

ما کاری به گذشته و اینطور چیز‌ها نداریم. کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای دبیری هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: در صورتی که فدراسیون فوتبال کاندیداتوری دبیری را قبول کند، هیات فوتبال استان قاطعانه از او حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی جواد ششگلانی درباره کاندیداتوری شهرام دبیری برای انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما با دبیری، نظمی و می‌رمعصوم سهرابی برای کاندیداتوری در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت کرده و پیشنهاد داده بودیم که به این مسئله وارد شوند که این موضوع از جانب سردار نظمی و آقای سهرابی پذیرفته نشد.

وی افزود: همانطور که روابط‌ عمومیمان هم اعلام کرده بود از کاندیداتوری شهرام دبیری بی‌اطلاع بودیم و اگر قبلا با ما هماهنگ کرده بودند بهتر می‌توانستیم بحثرا پیش ببریم.

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجانشرقی ادامه داد: ما پیش از این فرزین دبیری را به عنوان مدیرعامل باشگاه می‌شناختیم و در صورتی که فدراسیون فوتبال کاندیداتوری شهرام دبیری را در پی انتصابات اخیر بپذیرد به صورت قاطع از ایشان حمایت کرده و این را وظیفه خود می‌دانیم.

ششگلانی تصریح کرد: عضو هیات رئیسه فدراسیون باید با برنامه باشد چون نام‌ها در هیات رئیسه کاری از پیش نخواهند برد، شرط عضویت مدیرعاملی بوده چون مدیری که بیشتر در بطن کار باشد می‌تواند به هیات رئیسه کمک کند. امیدواریم دکتر دبیری هم با دست پر ظاهر شوند.

وی درباره چالش‌های به وجود آمده در انتخابات هیات فوتبال میان خود و دبیری خاطرنشان کرد: ما کاری به گذشته و اینطور چیز‌ها نداریم. کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای دبیری هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز