خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل موسسه شفا آذربایجان شرقی:

دفترچه مشاوره ازدواج خانواده صادر شود

کد خبر : ۲۳۵۴۱۲

طبق آمار به روز کشوری، از ۴۹۵ هزار ازدواج، ۱۰۳ هزار ازدواج به طلاق منجر شده است، این یعنی وضعیت بحرانی است.

مدیرعامل موسسه شفا «شبکه فعالین ازدواج» آذربایجان شرقی بر لزوم دفترچه مشاوره ازدواج خانواده تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید محمودی، عصر دیروز در جلسه‌ای با مدیرکل امور اجتماعی و شوارهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: باید همانند دفترچه پزشکی برای مشاوره ازدواج و خانوداه دفترچه‌ای صادر شود.

مدیرعامل موسسه شفا با بیان اینکه امروزه ساختمان خانواده‌ها فرسوده شده است، اظهار داشت: طبق آمار به روز کشوری، از ۴۹۵ هزار ازدواج، ۱۰۳ هزار ازدواج به طلاق منجر شده است، این یعنی وضعیت بحرانی است و نشان می‌دهدکه بنیان خانواده‌ها را خطرات جدی تهدید می‌کند چرا که زندگی‌های امروز رقابتی شده است و رقابت‌های مادی در بین خانواده‌ها رواج پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه‌های حقوقی تند تبدیل به کارت‌های قرمز مهریه شده است.

محمودی با تاکید بر اینکه باید پاسگاه خانواده در استان ایجاد شود، اظهار داشت: باید محلی برای حمایت از زوجینی که اختلاف دارند و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، ایجاد شود و امنیت خانواده‌ها حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه باید دبیرخانه دایمی ازدواج در استان تشکیل یابد، خاطرنشان کرد: اکنون اتاق فکر ازدواج و خانواده در موسسه شفا ایجاد شده است.

محمودی تاکید کرد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی چون ازدواج سفید، جشن طلاق و سربازان فراری از ازدواج باید راهبردی اساسی به کار ببریم، چرا که دولت متصدی خوبی برای رفع معضلات حوزه ازدواج نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز