خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز:

تنها ۵۵ درصد تبریز زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۱۸

این میزان در شهرهای کوچک استان حدود ۹۰ درصد است و آب و فاضلاب به دلیل کمبود اعتبار نتوانسته است به این میزان شهر را زیر شبکه فاضلاب ببرد.

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز گفت: تنها ۵۵ درصد شهر تبریز به دلیل وسعت بالای شهر زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابایی اقدم که در جلسه بررسی مشکلات فاضلاب تبریز در دفتر کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر که با حضور کارشناسان آب و فاضلاب و نمایندگان محلات مختلف برگزار شد، سخن می گفت، افزود: این میزان در شهرهای کوچک استان حدود ۹۰ درصد است و آب و فاضلاب به دلیل کمبود اعتبار نتوانسته است به این میزان شهر را زیر شبکه فاضلاب ببرد.

وی افزود: مشکلات مردم، تنها مربوط به شهرداری نمی شود و درخواست هایی در رابطه با مسئله فاضلاب در دیدارهایی که از محلات مختلف داشتیم و یا مراجعات مردمی که اتفاق می افتد وجود داشت تصمیم به برگزاری این جلسه گرفتیم.

بابایی اقدم با اشاره به اینکه این اولین جلسه مشترک نبوده است، افزود: خواستیم در این جلسه با همفکری تدابیری اندیشیده شود و تا حد امکان موارد مابین شهرداری و سازمان آب و فاضلاب به صورت فی مابین با سرعت حل شود و این مسائل باعثایجاد مشکل برای مردم نشود.

وی با بیان این مطلب که اعتبار کافی در اختیار این سازمان قرار ندارد، تصریح کرد: در این جلسه مشکل ۱۵ محله بررسی شد که بیشتر مربوط به مناطق ۱ و ۲ فاضلاب بود، برخی از این موارد در طرح قرار دارد مانند محلات حکم آباد، مفتح، نظام پزشکی و خیابان شهید پاداش که نیازمند اعتبار بالایی است و در بودجه سال آینده پیش بینی خواهد شد.

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر ادامه داد: در برخی موارد دیگر که متراژ زیر ۱۵۰ متر است مناطق راسا عمل می کنند و در این جلسه مناطق قول دادند که سریعا مشکل را مرتفع کنند.

وی در ادامه به بحثآبدار کردن مهرانه رود اشاره کرد و گفت: در راستای این پروژه در ضلع شمالی محلاتی وجود دارد که فاضلابشان به مهرانه رود ریخته می شود که هم از لحاظ زیست محیطی بسیار خطرناک است و هم بوی نامطبوع در محل ایجاد می شود، محلاتی مانند اتحاد، شهید خلیل پور و شهید حسین زاده از این دست هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز