خبرگزاری کار ایران

سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز از اقدامات زیست محیطی حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۱۳

کوهنورد جوان حامی محیط زیست که برای رساندن پیام حمایت از دریاچه ارومیه راهی رشته کوه‌های هیمالیا شده بود، پس از فتح و صعود این رشته کوهها، امروز با حضور در سازمان پارکهای تبریز از حمایت این سازمان برای این اقدام تقدیر کرد.

سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کلانشهر تبریز از اقدامات زیست محیطی و NGO های فعال در زمینه محیط زیست حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کوهنورد جوان حامی محیط زیست که برای رساندن پیام حمایت از دریاچه ارومیه راهی رشته کوه‌های هیمالیا شده بود، پس از فتح و صعود این رشته کوهها، امروز با حضور در سازمان پارکهای تبریز از حمایت این سازمان برای این اقدام تقدیر کرد.

داود امین الرعایا با هدف ترویج مسائل زیست محیطی و رساندن صدای NGO های استان آذربایجان‌شرقی به گوش دنیا، برای نصب پرچم هایی راهی این سفر شده بود.

امین الرعایا به عنوان نماینده ای از سوی ان جی او های رفتگران طبیعت آذربایجان‌شرقی، جمعیت همیاران زیست سبز تبریز و پناهگاه حمایت از حیوانات پردیس و همچنین سازمان پارکها و فضای سبز کلانشهر تبریز سفر خود را آغاز کرده بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز برای این کوهنورد جوان آرزوی موفقیت کرد و گفت: این اقدام به عنوان افتخاری برای ایران و جامعه ان جی او در حافظه مردمی ثبت خواهد شد.

محمدحسین حسن‌زاده با با اعلام حمایت از اقداماتی این چنین از سوی NGO های استان، اظهار داشت: اقداماتی این چنین که با مشارکت مردم برای حفظ محیط زیست صورت می گیرد همواره ارزشمند بوده و مورد حمایت سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز است.

امین الرعایا نیز در این مراسم با تقدیر از حمایت سازمان پارک‌ها از فعالیت های زیست محیطی، گفت: من صرفا این توانایی را دارم که افتخار داشته باشم به عنوان نماینده NGO های استان، اهداف این سازمان ها را به گوش مردم جهان برسانم چرا که اقداماتی که NGOهای تبریز در این زمینه انجام داده اند در نوع خود فعالیت هایی جهانی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز