خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

لایحه افزایش مناطق شهرداری کلانشهر تبریز از ۱۰ به ۱۲ منطقه تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۴۸

بدنه شهرداری تبریز با ایجاد این ۲ منطقه جدید با افزایش نیروی انسانی مواجه نخواهد شد. / شورای اسلامی شهر به شرط عدم جذب نیروی انسانی جدید در این مناطق نوبنیاد و صرفاً برای افزایش گستره خدمت رسانی نهاد شهرداری و ارتقای رضایتمندی مردم با لایحه افزایش مناطق شهرداری تبریز موافقت کرده است.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی تبریز از تصویب لایحه مربوط به افزایش مناطق شهرداری این کلانشهر از ۱۰ به ۱۲ منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سعید حاجی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توسعه کالبدی، اقتصادی و اجتماعی تبریز طی سال های اخیر، شهرداری این کلانشهر در لایحه ای درخواست موافقت اعضای شورای اسلامی شهر با افزایش مناطق شهرداری از ۱۰ به ۱۲ منطقه کرده بود که در جلسه اخیر شورای شهر این لایحه با رای اکثریت اعضاء به تصویب رسید.

وی با تاکید بر اینکه بدنه شهرداری تبریز با ایجاد این ۲ منطقه جدید با افزایش نیروی انسانی مواجه نخواهد شد، افزود: شورای اسلامی شهر به شرط عدم جذب نیروی انسانی جدید در این مناطق نوبنیاد و صرفاً برای افزایش گستره خدمت رسانی نهاد شهرداری و ارتقای رضایتمندی مردم با لایحه افزایش مناطق شهرداری تبریز موافقت کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهار امیدواری کرد، با نظر مثبت فرمانداری تبریز به عنوان نهاد تائید کننده مصوبات شورا و با ایجاد دو منطقه جدید، نقاط مختلف تبریز شاهد برخورداری از خدمات منطقه ای متوازن و پایدار شده و واحدهای مدیریت شهری بتواند خدمات مورد نیاز شهروندان ساکن در آنها را فراهم بیاورد.

حاجی زاده با بیان اینکه کلانشهر تبریز با توسعه کالبدی و جمعیتی در ۳ دهه گذشته تحولات عظیمی را تجربه کرده است، یادآور شد: با قبول این واقعیت نتایج بررسی وضع موجود مناطق شهری نشان می دهد که برخی از مناطق همچون مناطق یک و دو با رشد سریع ترکالبدی و جمعیتی مواجه و به شدت به سمت قطبی شدن و تمرکز تمایل یافته است و استمرار آن در درازمدت به ضرر کل شهر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز