خبرگزاری کار ایران

رئیس بهره برداری گاز مرکز استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با ایلنا:

برای تامین پایدار گاز مصرفی مشترکین تبریز برنامه ریزی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۵۸

به یاری خدا امیدواریم زمستان سرد سال با اتکاء به توانمندی نیروهای امدادی و عملیاتی و مصرف بهینه و ایمن از این نعمت الهی، توام با آرامش سپری شده و جریان مستمر گاز طبیعی گرمابخش خانه های مردم تبریز باشد.

رئیس بهره برداری گاز مرکز استان آذربایجان شرقی از پیش بینی قبلی و آمادگی ضمنی، برای تامین جریان پایدار گازطبیعیدر کلانشهر تبریز خبر داد.

یونس نجفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شهرستان تبریز با دارا بودن ۵۰ درصد مشترکین گاز استان، بیشترین مصارف گاز را به خود اختصاص داده است گفت: همین امر توجه ویژه و آمادگی جهت مقابله با بحران افت فشار گاز در فصول سرد سال را برای این کلانشهر ضروری کرده است.

وی افزود: در همین راستا پیش بینی های لازم و آمادگی قبل از شروع فصول سرد سال زمینه ساز تامین به موقع و پایدار جریان گاز مشترکین خواهد بود.
نجفی برگزاری جلسات مدون و اتخاذ تدابیر لازم، کنترل دقیق مصارف ایستگاه های گاز کلانشهر تبریز، اطلاع رسانی در سطح مشترکین این شهرستان و انجام تعمیرات اساسی و حفظ و نگهداشت مستمر تاسیسات گازرسانی از مهمترین اقدامات اجرایی برای تامین پایدار گاز مصرفی مشترکین کلانشهر تبریز عنوان کرد و گفت: کلانشهر تبریز حدود۶۰ درصد بخش صنعتی گازدار استان را در خود جای داده که این امر اهمیت اعمال کنترل های مربوطه و بررسی مصارف صنایع و مشترکین عمده به منظور جلوگیری از پرت گاز و تامین انرژی مصرفی بخش خانگی را دوچندان کرده است.
رئیس بهره برداری گاز مرکز استان با ارج نهادن به تلاش جمعی نیروهای امدادی و عملیاتی در حوزه گاز کلانشهر تبریز تصریح کرد: تحقق زحمات شبانه روزی کارکنان صرفاً در سایه همکاری همشهریان فهیم شهرستان تبریز و مدیریت بر مصرف گاز طبیعی حاصل می گردد تا به یاری خدا زمستان سرد سال با اتکاء به توانمندی نیروهای امدادی و عملیاتی و مصرف بهینه و ایمن از این نعمت الهی، توام با آرامش سپری شده و جریان مستمر گاز طبیعی گرمابخش خانه های مردم باشد.

تامین پایدار، گاز مصرفی، مشترک، تبریز، بهره برداری گاز، مرکز، آذربایجان شرقی، گازطبیعی، یونس نجفی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز