خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در گفتگو با ایلنا:

اشتغال ۱۰ هزار نفر با سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۱۶

در هفت ماهه نخست سالجاری ۴۶ فقره پروانه کار اتباع خارجی در استان آذربایجان شرقی صادر شده است. / در استان آذربایجان شرقی حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر با سرمایه گذاری، سرمایه گذاران خارجی اشتغال یافته اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی پتانسیل های بالایی برای سرمایه گزاری، سرمایه گزاران بخش خارجی دارد.

میر احد حسینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تبریز با بیان اینکه در استان آذربایجان شرقی حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر با سرمایه گذاری، سرمایه گذاران خارجی اشتغال یافته اند، گفت: با پیش بینی های صورت گرفته و جذب سرمایه گذاران جدید این تعداد به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی یکی از مهم ترین عوامل توسعه اقتصادی، میزان سرمایه گذاری در اقتصاد کشور خواند و گفت: جذب سرمایه و سرمایه گذار راهی برای تسریع حرکت اقتصادی به سوی توسعه و اشتغال پایدار است.

حسینی در ادامه با بیان اینکه در هفت ماهه نخست سالجاری ۴۶ فقره پروانه کار اتباع خارجی در استان آذربایجان شرقی صادر شده است گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۸ فقره پروانه کار اتباع خارجی تمدید و ۷۲ فقره نیز ابطال شده است.

وی از ۱۷۳ مورد بازرسی و گزارش از اشتغال اتباع خارجی در هفت ماهه نخست سالجاری خبر داد و گفت: در هفت ماهه سال ۹۳ تعدا ۲۰ نفر نیروی کار داخلی جایگزین اتباع خارجی شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز