خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

همدلی و اراده جمعی، ماشین سازی را احیا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۰۶

باشگاهها به استعدادهای بومی توجه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همدلی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار و سایر مسئولان استانی باعثاحیای تیم ماشین سازی تبریز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد ششگلانی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت: با انتقال امتیاز باشگاه ماشین سازی تبریز به شهرداری تبریز وثبات مدیریتی در این تیم در آینده نزدیک شاهد حضور قدرتمند این تیم در صحنه ورزش خواهیم بود.

رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی افزود: هدف تمامی ما حفظ و حراست از تیم ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از مهمترین برندهای این کلانشهر می باشد.

وی گفت: در شورای اسلامی شهر تبریز اعضای شورا نظر حمایتی از قدیمی ترین تیم فوتبال کشور دارند و امیدوارم قدم های مثبتی در راستای حمایت از تیم ماشین سازی برداشته شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: ایجاد نشاط اجتماعی، توجه به خواسته های شهروندان تبریزی و حفظ تیم با اصالت و قدیمی ماشین سازی تبریز از جمله دلایلی است که باعثشد تا مالکیت و مدیریت تیم ماشین سازی تبریز بر عهده شهرداری گذارده شود.

ششگلانی با اشاره به اینکه توجه به کشف و پرورش استعدادهای بومی استان و بخصوص تبریز همواره باید در راس برنامه های باشگاههای مختلف باشد اظهار داشت: باشگاههای استان باید به سمت کشف پرورش و استفاده از استعدادهای بومی منطقه گام بردارند و در این راستا باشگاه ماشین سازی تبریز نیز باید توجه خاصی به این مقوله داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز