خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز:

بهره‌برداری از سه پارک جدید در منطقه یک شهرداری تبریز

کد خبر : ۲۲۵۹۲۲

این سه پارک جدید که طی روزهای اخیر در این منطقه به بهره برداری رسیده اند، شامل پارک های ایثار، فروردین و باران است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از افتتاح و بهره برداری از سه پارک جدید در منطقه یک تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدحسین حسن‌زاده با بیان اینکه این پارکها در راستای توسعه فضای سبز در مناطق مختلف تبریز ساخته شده اند، افزود: با افتتاح این پارک های جدید بخش عمده ای به مساحت فضای سبز تبریز افزوده می شود.

وی افزود: این سه پارک جدید که طی روزهای اخیر در این منطقه به بهره برداری رسیده اند، شامل پارک های ایثار، فروردین و باران است.

حسن‌زاده با اشاره به محل و موقعیت این پارک ها گفت: بر این اساس پارک ایثار در نگین پارک، پارک فروردین در منطقه عباسی و همچنین پارک باران نیز در محدوده بارنج افتتاح شده اند.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز ادامه داد: در این سه پارک، تعداد ۴ هزار اصله درخت کاشه شده است.

وی همچنین با اشاره به نوع این درخت های کاشه شده، تصریح کرد: این گونه ها شامل درختان جنگلی اعم از سرو، کاج، اقاقیا، سنجد می باشد.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: پارک ۹ هزار متر مربعی فروردین نیز که درختانی همچون به، آلوچه، گردو، آلو بخارا و…در آن کاشته شده است به باغ میوه تبدیل شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین یادآور شد: مساحت پارک ایثار چهار هزار متر مربع و پارک باران نیز ۱۱ هزار هکتار است.

وی با بیان اینکه در تمامی این پارکها اقدامات عمرانی به پایان رسیده است، اظهار داشت: کف سازی و روشنایی این سه پارک نیز انجام شده و به امکاناتی همچون آلاچیق، سطل زباله، نیمکت و سایر مبلمان شهری تجهیز شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز