خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

دولت اهتمام جدی در رفع مشکل استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۸۴۸

یکی از تکالیف بنیاد شهید بسیج کردن دستگاه ها برای احصای مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران است که در سال های اخیر این نقش کمرنگ شده و ضروری است بنیاد بار دیگر قدرت بسیج کنندگی و نظارتی خود بر سایر دستگاه ها را بازیابد.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تأکید کرد: دولت اهتمام جدی در خصوص حل مشکل استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مهدی ایزدی در جلسه بررسی مشکلات اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر آذربایجان شرقی اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبری بر رسیدگی به امور شهدا و جانبازان، طرح سپاس و سرکشی به خانواده‌های این عزیزان در کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان این ‌که شهدای انقلاب اسلامی ایران با ایمان به این ‌که مردم و مسؤولان قدرشناس این عزیزان بوده و خانواده هایشان را تنها نخواهند گذاشت، با خیالی راحت برای دفاع از اسلام و آرمان های امام از جان خود گذشتند، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران ولی نعمتان انقلاب هستند.

ایزدی افزود: یکی از تکالیف بنیاد شهید بسیج کردن دستگاه ها برای احصای مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران است که در سال های اخیر این نقش کمرنگ شده و ضروری است بنیاد بار دیگر قدرت بسیج کنندگی و نظارتی خود بر سایر دستگاه ها را بازیابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز