خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

طرح جامع آب خام تبریز تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۴۳

هم افزایی آبهای سطحی و زیر سطحی در سطح شهر تبریز در راستای نگهداری و توسعه فضای سبز تبریز تاثیرگذار خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از تدوین طرح جامع آب خام تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محبوب عبداله پور در بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری منطقه ۷ تبریز با اشاره به هدر رفت آبهای با ارزش سطحی و غیر سطحی در شهر داشت: در همین راستاو استفاده بهینه از آبهای فصلی، زیرسطحی و سطحی در سطح کلانشهر تبریز این طرح در حال تدوین است.

عبداله پور افزود: استفاده از این آب ها و هم افزایی آب های سطحی و زیر سطحی در سطح شهر تبریز در راستای نگهداری و توسعه فضای سبز تبریز تاثیرگذار خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در ادامه به احداثپارک مهر ولایت شهرک اندیشه تبریز اشاره کرد و گفت: این طرح باعثدگرگونی و تحول در چهره منطقه شهرک اندیشه خواهد بود.

وی افزود: با افتتاح فازهای دوم و سوم پارک مهر ولایت قطعا این پارک به یکی از پارکهای زیبای تبریز تبدیل خواهد شد.

عبداله پور با اشاره به وجود ۶ پروژه با اهمیت در حوزه شهرداری منطقه هفت تبریز گفت: پروژه های پل وادی رحمت، تداوم فازهای پارک مهر ولایت و حفظ کاربری های موجود فضای سبز در این منطقه، ساماندهی و بهسازی مسیرهای سیل های فصلی، آسفالت اساسی خروجی شهر به طرف جاده آذرشهر، بهسازی و لایروبی قناتهای موجود در منطقه در جهت استفاده از آب این قناتها، شش پروژه مهم منطقه ۷ تبریز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز