خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی:

آموزش اصول پدافند غیرعامل برای کارکنان ادارات ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۷۵

درتهدیدات سایبری امکان بروز هر اتفاقی وجود دارد و برای جلوگیری از عواقب آن ها باید آحاد جامعه را با چگونگی وقوع آن آشنا کرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی گفت: آموزش و اطلاع رسانی اصول پدافند غیرعامل برای کارکنان دستگاه ها ضروری است و باید در اولویت کاری مسوولان در تشکیل جلسات فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد جهانسری در جمع مسوولان ادارات شهرستان چاراویماق، افزود: درتهدیدات سایبری امکان بروز هر اتفاقی وجود دارد و برای جلوگیری از عواقب آن ها باید آحاد جامعه را با چگونگی وقوع آن آشنا کرد.

وی خاطزنشان کرد: اکنون پدافند غیر عامل در حوزه های مختلف تعریف شده و در حوزه فرهنگی و اجتماعی متفاوت از حوزه های دیگر است.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به اینکه پلیس در بحثپیشگیری و مبارزه با جرایم، ناهنجاری ها، آسیب های اجتماعی و تامین نظم و امنیت عمومی فعال بوده و ایفای نقش می کند باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی در زمینه پدافند غیر عامل اقدامات لازم را انجام دهد.

جهانسری با بیان اینکه پلیس باید برای مهار، کاهش و پیشگیری از بروز جرایم و آسیب های اجتماعی در زمینه پدافند غیرعامل اقدامات اساسی انجام دهد گفت: در پدافند غیرعامل تهدیدات به دو نوع طبیعی و غیرطبیعی تقسیم می شود که تهدیدات طبیعی حدود ۴۰ مورد است که به شرط اتخاذ تمهیدات لازم هیچ مشکلی برای انسان بوجود نمی آورد.

وی ادامه داد: در مورد تهدیدات غیرطبیعی شامل سایبری، زیستی و هسته ای که انسان در دنیای کنونی بیشتر با آن مواجه است، اگر غفلت شود، موجب برهم خوردن نظم جامعه می شود.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی از خانواده ها خواست بدون مطالعه و اطلاع کافی، وارد شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های ارتباط جمعی نشوند، زیرا که هر لحظه امکان به سرقت رفتن اطلاعات شخصی و یا بانکی آن ها وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز