خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در همایش دادستان‌های کشور:

نباید اجازه دهیم مشکلات کارگری به مباحثامنیتی تبدیل شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۵۹

این مشکلات عمدتا در واحدهایی روی داده است که بر اساس اصل ۴۴ واگذار شده‌اند و این واحدها مشکل مالی ندارند، بلکه مشکل آنها نااهل بودن افرادی است که مدیریت آنها را در اختیار گرفته‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی در همایش دادستان‌های عمومی، انقلاب و نظامی مراکز استان‌های کشور در تبریز خواستار همکاری دستگاه قضایی برای رفع مشکلات کارگری استان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در این همایش که روز پنج‌شنبه با حضور وزاری کشور و اطلاعات برگزار شد، با اشاره به مشکلات کارگری برخی از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در یک سال اخیر بخش عمده این مشکلات حل شده، اما با توجه به این که علت اصلی آن، مشکلات مدیریتی است و نه مسایل اقتصادی، پیش‌بینی می‌کنیم که ادامه داشته باشد.

وی افزود: این مشکلات عمدتا در واحدهایی روی داده است که بر اساس اصل ۴۴ واگذار شده‌اند و این واحدها مشکل مالی ندارند، بلکه مشکل آنها نااهل بودن افرادی است که مدیریت آنها را در اختیار گرفته‌اند.

جبارزاده با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم این مشکلات به مباحثامنیتی تبدیل شوند، گفت: از دستگاه قضایی انتظار داریم که با استفاده از ظرفیت قوانین موجود راهکارهایی ارایه کند که از یک طرف حق کارگران ضایع نشود و از طرف دیگر جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شود.
وی با بیان اینکه خوشبختانه آذربایجان شرقی در سایه وحدت، صمیمیت و همدلی مسوولان حوزه امنیت و دستگاه قضایی، یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است افزود: در یک سال گذشته همکاری خوبی بین دستگاه‌های دولتی و سیستم قضایی استان برقرار بوده و این وحدت می‌تواند مقدمه‌ای برای همه حرکت‌های رو به جلو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز