خبرگزاری کار ایران

منطقه آزاد ارس فرصتی طلایی برای ایران و کشورهای همسایه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۹۹

باید تلاش‌های بیشتری برای شناخت کافی ملت‌ها از یکدیگر صورت گیرد که در این صورت شاهد تحولات مهمی در روابط خواهیم بود.

مدیرعامل انجمن دوستی ایران و ارمنستان تأکید کرد: منطقه آزاد ارس با وجود مزیت‌های ناب اقتصادی، فرصتی طلایی برای ایران و کشورهای همسایه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمدرضا دماوندی در نشست چهارمین تور رسانه‌های خارجی در منطقه آزاد ارس گفت: ارس از لحاظ تجاری، صنعتی و کشاورزی یک فرصت کم نظیر برای سرمایه گذاری و رونق کسب و کار است.

وی با تاکید بر لزوم گسترش روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و ارمنستان، اظهار داشت: کشور ارمنستان برنامه ریزی‌هایی برای راه اندازی یک منطقه آزاد در مجاورت مرز ایران و ارمنستان در استان سیونیک این کشور دارد که می‌تواند روابط اقتصادی و تجاری دو کشور از طریق مناطق آزاد بیش از پیش تقویت شود.

دماوندی ضمن تاکید بر لزوم گسترش روابط ایران و ارمنستان، ابراز داشت: باید تلاش‌های بیشتری برای شناخت کافی ملت‌ها از یکدیگر صورت گیرد که در این صورت شاهد تحولات مهمی در روابط خواهیم بود.

همین گزارش حاکی است چهارمین تور رسانه‌های خارجی با حضور گروه ۳۰ نفره خبرنگاران و تهیه کنندگان رسانه‌های تصویری و مکتوب کشورهای همسایه به مدت چهار روز در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز