خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران:

تراکتورسازی ایران یک میلیون دلار تراکتور دیگر به سودان صادر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۹۴

تراکتورهای ارسالی به سودان از نوع محصول ۲۸۵ تک دیفرانسیل خواهد بود / حجم صادرات تراکتور به سودان در نیمه نخست امسال ۶۳ دستگاه به ارزش حدودی ۷۰۵ هزار دلار بود.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران ۳ روز میزبان هیات تجاری از کشور سودان بود که در پایان این سفر قراردادی به ارزش یک میلیون دلار برای تامین ۷۲ دستگاه تراکتور مورد نیاز کشاورزان این کشور منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ابوالفتح ابراهیمی با اشاره به اینکه تراکتورهای ارسالی به سودان از نوع محصول ۲۸۵ تک دیفرانسیل خواهد بود گفت: ۲۴ دستگاه از کل تراکتور درخواستی طرف سودانی به این کشور ارسال شده و مابقی نیز در اولین فرصت و متعاقب درخواست سودان ارسال می‌شود.

وی با تاکید بر مراودات تجاری و اقتصادی که تراکتورسازی ایران با کشور سودان دارد عنوان کرد: حجم صادرات تراکتور به سودان در نیمه نخست امسال ۶۳ دستگاه به ارزش حدودی ۷۰۵ هزار دلار بود.

ابراهیمی به حجم صادرات سال گذشته به این کشور اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۳۸۷ دستگاه تراکتور به سودان ارسال شد که نزدیک ۴.۵ میلیون دلار ارزش داشته است.

وی تصریح کرد: تراکتورسازی ایران یکی از اصلیترین تامین کنندگان تراکتورهای مورد نیاز کشاورزان سودانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز