خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:

افزایش مقیاس و برند سازی تعاونی ها باید در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۴۳

اولین کارگاه آموزشی منطقه ای سامانه های ثبتی مدیران و کارشناسان ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد.

مدیر کل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: ما باید به سمت افزایش مقیاس و برند سازی تعاونی ها برویم

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیگدلی در اولین کارگاه آموزشی منطقه ای سامانه های ثبتی مدیران و کارشناسان ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شمالغرب کشور که در تبریز برگزار شد، افزود: بایستی بر اساس ارتقاء توانمندی­های تعاونی ها در سطوح مختلف حرکت و پویایی را در این بخش فراهم نماییم.

وی افزود: این امر جز با توجه به منابع انسانی کارآمد و توانمند سازی آنان میسر نمی شود.

بیگدلی با اشاره به اهداف این نشست هم اندیشی گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ایجاد تعامل و همفکری بین دستگاه ها برگزار می شود که در همین راستا ارتقاء توانمندی­های فردی و گروهی و آشنایی با قوانین مقررات و فرایند ها را به عنوان هدف گذاری آموزشی خود تدوین کرده ایم.

وی با تاکید بر تعامل بیشتر وزارت خانه با اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری بر نقش حاکمیتی این دو دستگاه گفت: اقدامات و برنامه های به اجرا در آمده در راستای کار و خدمت مشترک است.

بیگدلی با اشاره به اینکه ثبت اطلاعات در سامانه ثبتی به عنوان یک ثبت رسمی ضروری است افزود: ما به سمت پنجره واحد می رویم و مراحل ثبت سیستمی باید جایگزین اطلاعات کاغذی شود و از این رو تکمیل بانک اطلاعاتی در راستای تکمیل قانونی امری ضروری است که تمامی تعاونی ها می بایست اطلاعات کامل خود را در سامانه ثبتی وارد و ثبت نمایند.

وی در خاتمه بر ادامه و استمرار کارگاههای آموزشی در راستای توانمند سازی مدیران و کارشناسان تاکید و آمادگی این وزارتخانه را در این راستا اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز