خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

آمار واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی در سند توسعه، غیرواقعی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۳۸

بر خلاف این آمارها بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی ما دچار مشکل هستند یا تعطیل شده‌اند. / سند تدبیر توسعه بخش‌های سلامت و ICT استان آذربایجان شرقی تصویب شد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه آمار واحدهای صنعتی استان در سند توسعه بخش ICT غیرواقعی ارایه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به ارایه آمار واحدهای صنعتی استان در سند توسعه بخش ICT گفت: بر خلاف این آمارها بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی ما دچار مشکل هستند یا تعطیل شده‌اند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت اخیرا طرح پایش واحدهای صنعتی را شروع کرده است که در صورت اتمام آن آمار واقعی از تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی استان به دست خواهد آمد.

جبارزاده همچنین با اشاره به جلسه اخیر مسوولان و نمایندگان استان با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه مطالب خوبی در خصوص ارتقای سهم استان از اعتبارات مطرح شد که لازم است مسوولان دستگاه‌های ذی‌ربط تحقق آنها را به طور جدی پیگیری کنند.

بر پایه همین گزارش در این جلسه سندهای تدبیر توسعه سلامت و ICT استان آذربایجان شرقی به تصویب رسید.

سند تدبیر توسعه بخش سلامت استان در پنج هسته کلیدی شامل ارتقای نظام ارایه خدمات سلامت، استانداردسازی و افزایش کیفیت خدمات بهداشتی درمانی، بهبود سبک زندگی، عملیاتی کردن قطب منطقه‌ای پیوند عضو در تبریز و توسعه و تجاری‌سازی فناوری زیست‌پزشکی با رای موافق اکثریت اعضای شورای برنامه‌ریزی تصویب شد.

همچنین سند تدبیر توسعه فناوری‌های نوین و ICT استان شامل پنج هسته کلیدی به نام‌های اصلاح و بهبود نظام اداری، تاسیس منطقه ویژه علم و فناوری، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، ارتقای امنیت فضای تبادل اطلاعات و توسعه خدمات الکترونیک مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه همچنین کلیات سه طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شامل ایجاد کمپ گردشگری در روستای بادامیار آذرشهر، احداثسفره‌خانه سنتی در باسمنج و ایجاد دهکده تفریحی در حاشیه سدعلویان مراغه به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز