خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

استادیوم یادگار امام ره تبریز، آماده میزبانی دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۲۹

هواداران۱۶ آبان حماسه ای دیگر رارقم زنند. / پیگیری های ویژه استاندار آذربایجان شرقی موجب تعلیق بازی بدون تماشاگر تراکتور و استقلال شد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تأکید کرد: استایوم یادگار امام ره تبریز از هر نظر و با تمام قوا آماده میزبانی دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد شروین اسبقیان افزود: همانند بازی­‌های دیگر لیگ برتر عوامل اجرایی و برگزاری استادیوم یادگار امام ره تبریز در کنار هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، تمامی تمهیدات و اقدامات و هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است تا ۱۶ آبان حماسه ای دیگر برای فوتبال تبریز روی داده و شاهد حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر فهیم و پرشور آذربایجان شرقی در استادیوم باشیم.

وی افزود: پس از اعلام رای محکومیت تراکتورسازی به یک بازی خانگی، پیگیری های ویژه و به جد جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی، از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان و در کنار پیگیری‌های باشگاه تراکتورسازی تبریز و هیات فوتبال استان درخواست تجدید نظر خواهی به رای کمیته انضباطی موجب شد که دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران با حضور تماشاگران برگزار شود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هواداران تراکتورسازی تبریز در استادیوم یادگار امام ره دوباره در بازی استقلال تهران دوباره شور و شعف عاشورای حسینی در کنار ادب، مهمانوازی و فرهنگ اصیل مذهبی و ملی را به فوتبال کشور نشان خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه فوتبال آذربایجان شرقی با حمایت پرشور و بی نظیر هواداران فهیم و با فرهنگ خود در جایگاه بالاتری از سایر رشته های ورزشی استان قرار دارد، افزود: نظام ما نظام مردمی و خواست مردم، خواست مسئولین بوده و این علاقه مردم به این رشته موجب شده تا مسئولی سیاسی و اجرایی استان نیز به علاقمندی مردم توجه نشان دهند و به فوتبال توجه ویژه ای کنند چون این شور و نشاط و ظرفیت در فوتبال استان وجود و نمونه بارز آن حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر و هوادار فهیم در این بازی است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تأکید کرد: هواداران و تماشاگران تیم‌های تبریز نماد، هویت و اعتبار فوتبال استان و کشور هستند و برای رفاه آنان تمام تلاش و اقدامات خود را تسریع خواهیم بخشید که این وظیفه و رسالت اصلی اداره کل ورزش و جوانان است.

پس از اعتراض اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال استان و باشگاه تراکتورسازی تبریز به فدراسیون فوتبال به رای کمیته انضباطی و ارسال پرونده به کمیته استیناف، قرار شد قسمت اول بند یک دادنامه ۴۰۴ مورخ ششم آبان ماه(بازی خانگی بدون حضور تماشاگر) تا زمان صدور رای لازم از سوی کمیته استنیاف، کن لم یکن تلقی می­‌شود.

بر همین اساس دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز روز جمعه، ۱۶ آبان ماه، راس ساعت ۱۶:۳۰ با حضور تماشاگران هر دو تیم برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز