خبرگزاری کار ایران

شرایط تمدید عضویت در خانه مطبوعات آذربایجان شرقی اعلام شد

کد خبر : ۲۱۹۲۰۵

تمدید عضویت بدون مراجعه حضوری می‌سر شد / ۱۵ آبان آخرین مهلت ارسال مدارک است.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی از تسهیل شدن شرایط تمدید عضویت در خانه مطبوعات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عارف گوزلی گفت: به دنبال تصویب اساسنامه جدید خانه مطبوعات آذربایجان شرقی و اتمام دوره یک ساله عضویت، اعضای محترم جهت تمدید عضویت و صدور کارت عضویت برای اعضای خانه مطبوعات می‌توانند مدارک مورد نیاز را به ایمیل خانه مطبوعات به آدرس matbuatazar @ gmail. com ارسال کنند.

مدیر خانه مطبوعات افزود: اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برای تمدید عضویت باید معرفی نامه جدید معتبر و به تاریخ روز از رسانه محل فعالیت، تصویر صفحه اول بیمه، و تصویر فیش پرداختی ۲۰۰ هزار ریالی به شماره حساب ۷/۱۹۰۹۵۴۶۱به نام خانه مطبوعات آذربایجان شرقی در بانک ملت شعب میدان قطب را به آدرس ایمیل اعلامی بفرستند.

گوزلی خاطرنشان کرد: دریافت مدارک اعلام شده تنها از طریق ایمیل اعلامی میسر است و اعضا از ارسال و تحویل دستی مدارک خودداری کنند. زیرا فقط دریافت مدارک از طریق آدرس ایمیل اعلام شده ملاک بررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال مدارک اعلام شده ۱۵ آبان ماه سال جاری بوده و در صورتی که عضوی تا تاریخ اعلام شده مدارک خواسته شده را به آدرس ایمیل خانه ارسال ننماید عضویت وی در خانه به حالت تعلیق در خواهد آمد.

عضو هیت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با اشاره به تصویب اساسنامه جدید این خانه در آخرین مجموع عمومی اظهار داشت: متقاضیان عضویت در خانه مطبوعات آذربایجان شرقی می‌توانند با مراجعه به سایت خانه مطبوعات به آدرس www. yaznews. irنسبت به مطالعه این اساسنامه و اطلاع از شرایط عضویت در خانه اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز