خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های دهه اول محرم حوزه هنری آذربایجان شرقی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۵۲

برگزاری ششمین سوگواره ادبی بغض واژه و نهمین سوگواره تجسمی ۷۲ بغض بوم از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه هنری آذربایجان شرقی برای دهه اول محرم امسال اعلام شده است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی برنامه‌های دهه اول محرم این نهاد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن میلانی مهم‌ترین برنامه‌های حوزه هنری آذربایجان شرقی برای دهه اول محرم امسال برگزاری ششمین سوگواره ادبی بغض واژه و نهمین سوگواره تجسمی ۷۲ بغض بوم ذکر کرد و گفت: انتشار ویژه نامه «خط سرخ عشق»، جستاری در آسیب شناسی فرهنگ و هنر عاشورایی را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان برای ماه محرم به شمار می‌رود.

او افزود: تولید و توزیع آلبوم صوتی ویژه محرم با عناون «قانلی شفق»، نمایشگاه ویژه عکس با عنوان «بغض نگاه» در مجموعه فرهنگی هنری‌ سینما قدس و نشست ویژه ادبیات آیینی و عاشورایی از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

میلانی خاطرنشان کرد: شب شعر محرم، اسارت در محرم و محرم در دفاع مقدساز دیگر برنامه‌هایی است که به وسیله واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه هنر بستر شکوهمندی برای تبیین پیام عاشوراست و قیام اباعبدالله الحسین(ع) ظرفیت‌های بسیار زیادی برای آفرینش‌های نوین هنری دارد، گفت: بر همین اساس برنامه‌هایی برای دهه اول ماه محرم الحرام توسط هنرمندان مرتبط با حوزه هنری ترتیب یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز