خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

توجه به برنامه‌های جوانان ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۲۴

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز بر ضرورت توجه بیشتر به برنامه‌های رفاهی، اجتماعی، آموزشی و پژوهشی و ورزشی و علمی جوانان تاکید کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز بر ضرورت توجه بیشتر به برنامه‌های رفاهی، اجتماعی، آموزشی و پژوهشی و ورزشی و علمی جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادق‌زاده تبریزی که در آیین جشنواره نفس نو که با حضور پرشورجوانان دانشجویان در سالن دکتر مبین برپاشده بود سخن می‌گفت، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی به عنوان جوانان دانش پژوه، علم گرا و مستعد و فرهیخته مشهور بوده و با تحقیق ونوآوری و ارایه اندیشه‌های نو در رقابت‌های علمی و تخصصی یک سروگردن از جوانان دیگر کشور‌ها بالاترند و بر همین اساس مسئولین می‌بایست قدر و قیمت این جوانان را بدانند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری برای جوانان موجبات توسعه و پیشرفتهای همه جانبه کشور را فراهم و تضمین می‌کند تصریح کرد: بایستی بیش از پیش با ارایه برنامه‌های سازنده، ارزشی، علمی و تخصصی و ایجاد امکانات موردنیاز رفاه و آسایش و مهمتراز همه بستر اشتغال را برای جوانان در جامعه فراهم شود.

صادق‌زاده با تأکید بر اینکه باید به طور اصولی به فکر جوانان بود خاظرنشان کرد: اگر فاقد برنامه ریزی اصولی و مدون در بخش‌های مختلف تحصیلی، آموزشی، شغلی و فرهنگی و زندگی اجتماعی جوانان نداشته باشیم بدون شک کشور در حالت سکون و رکود خواهد ماند.

وی به رویکردهای این نهاد کارگری در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: خانه کارگر تبریز به عنوان نهادی صنفی غیردولتی تاکنون برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه آموزش و تأمین نیازهای این قشردر بخش‌های فرهنگی، آموزشی و تحقیق و پژوهش به اجرا درآورده و تداوم آن را با توسعه ایجاد امکانات و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و برگزاری مسابقات مختلف به طور جدی دنبال می‌کند.

صادق‌زاده حمایت از تشکیل نهادهای علمی، آموزشی، صنفی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویی در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز را از جمله برنامه‌های این نهاد کارگری عنوان کرد و گفت: حمایت از جمعیت کارگران جوان آذربایجان که به عنوان انجمنی کاملا مردم نهاد زیر نظراداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی فعالیت دارد و تمام اعضای آن را جوانان فرهیخته و نخبه شهر صنعتی تبریز تشکیل می‌دهند از آن جمله است.

وی با اشاره به اهداف تشکیل جمعیت کارگران جوان آذربایجان گفت: این انجمن در جهت ارتقای سطح آگاهی، توان علمی و اجرایی کارگران و فرزندان آنان به ویژه افزایش مهارت‌های کارگران جوان وجوانان طالب علم شهر تبریز تأسیس و از‌‌ همان ابتدا گام‌های موثری در این رابطه برداشته و موفقیتهای بی‌شماری را در این راستا به دست آورده است.

همین گزارش حاکی است در این مراسم به پاس زحمات و تلاش‌های مخلصانه کریم صادقزاده تبریزی دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز لوح تقدیراز سوی معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و دبیر جمعیت کارگران جوان به همراه تندیش پنجمین جشنواره درون سازمانی این تشکل به وی اهداء شد.

در این مراسم از ۴۷ نفر از برگزیدگان و فعالان جمعیت کارگران جوان که در رشد و توسعه این تشکل و همچنین برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی رباتیک نقش مهمی داشته‌اند با اهدای هدایایی تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز