خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریزدر مجلس خواستار شد:

تسریع در احداثبیمارستان جدید تأمین اجتماعی تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۵۱

موضوع ساخت این بیمارستان جدید در دولت دهم مصوب شده و باید با توجه به جمعیت و نیز تعداد بیمه شدگان و مراجعه کنندگان به بیمارستان‌های این کلانشهر، احداثآن هرچه سریعتر آغاز شود.

‌نماینده مردم تبریز، ‌آذرشهر و اسکو در مجلس، خواستار تسریع در احداثبیمارستان جدید تأمین اجتماعی در تبریز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمد حسین فرهنگی که درمراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه آذربایجان شرقی سخن می‌گفت، گفت: موضوع ساخت این بیمارستان جدید در دولت دهم مصوب شده و باید با توجه به جمعیت و نیز تعداد بیمه‌شدگان و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های این کلانشهر، احداثآن هرچه سریعتر آغاز شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه با بیان اینکه بیمه کارگران ساختمانی، رانندگان، قالیبافان و باربران از اقدامات اساسی مجلس در حوزه تامین اجتماعی بود، خاطرنشان کرد: باید تامین اجتماعی با استفاده از درآمد پایدار برای سازمان به فکر ارائه خدمات پایدار برای بازنشستگان کشور باشد.

فرهنگی با تاکید بر ضرورت مدیریت منابع مالی و انسانی گفت: استفاده از امکانات بنگاه‌های سودده همچون بنگاه‌های نفتی می‌تواند باعثتقویت درآمدهای پایدار سازمان تامین اجتماعی و در نتیجه افزایش خدمات به بازنشستگان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز