خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی تبریز:

مشکلات فرهنگی مهمتر از کمبودهای عمرانی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۴۵

تمام مشکلات جوامع، ریشه در فرهنگ آنها دارد که با هدایت نوجوانان و جوانان به حضور در کلاس های آموزشی قرآن می توان نقش مهم در تشکیل زیربنای انسانی داشت.

عضو شورای اسلامی تبریز، مشکلات فرهنگی را مهمتر از کمبودهای عمرانی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا عابدزاده در اختتامیه دوره های بوستان قرآن شهرداری منطقه ۷ تبریز اظهار داشت: تمام مشکلات جوامع، ریشه در فرهنگ آنها دارد که با هدایت نوجوانان و جوانان به حضور در کلاس های آموزشی قرآن می توان نقش مهم در تشکیل زیربنای انسانی داشت.

وی با مهم دانستن تاثیر قرآن در زندگی افراد گفت: ایجاد مجموعه ای به نام بوستان قرآن به همت شهرداری منطقه ۷ تبریز بسیار ستودنی است و امیدواریم با ترویج و گسترش چنین مکانهایی بتوانیم در قرآنی کردن زندگی امروزی نقش مهمی ایفا کنیم.

گنجی، شهردار منطقه ۷ تبریز هم ضمن تقدیر از استقبال مردم منطقه از کلاس های آموزشی بوستان قرآن خاطرنشان کرد: فعالیت در عرصه های فرهنگی یکی از وظایف شهرداری است که در تلاش هستیم با گسترش فعالیت های فرهنگی از جمله آموزش قرآن بتوانیم در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است نقش موثری در تربیت نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

گفتنی است این مراسم با برگزاری سخنرانی، مداحی، تواشیح و اهدا جوایز و تجلیل از خادمان فرهنگی و نفرات برتر دوره های آموزشی در محوطه بوستان قرآن شهرداری منطقه ۷ تبریز به اجرا درآمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز