خبرگزاری کار ایران

برترین‌های رقابت‌های تیراندازی رقابت‌های سه گانه نیروهای مسلح آذربایجان شرقی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۱۲

رقابتهای سه گانه نیروهای مسلح آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ۳ رشته تیراندازی، شنا و دوومیدانی برگزار شد.

رقابتهای تیراندازی رقابتهای سه گانه نیروهای مسلح آذربایجان‌ شرقی به مناسبت هفته دفاع مقدس در دو رشته تفنگ و طپانچه بادی در رده‌های نیروهای کادر و وظیفه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بخش رقابتهای کادر رسمی در مجموع تیمی رشته تفنگ یگان ویژه با ۲۱۸، مرکز آموزش ولی عصر با ۱۳۷ و فرماندهی نیروی انتظامی با ۱۲۰ امتیاز اول تا سوم شدند.

در بخش تیمی رشته طپانچه مرکز آموزش ولی عصر با ۳۲۶ امتیاز، یگان ویژه استان با ۲۹۰ امتیاز و تیپ ۱۲۱ تکاور نزاجا با ۲۵۶ اول تا سوم شدند.

در مجموع دو رشته تیم یگان ویژه استان با ۵۰۸ امتیاز اول شد و تیمهای مرکز آموزش عمومی ولی عصر با ۴۶۳ امتیاز و تیپ ۱۲۱ تکاور نزاجا با ۳۴۵ امتیاز دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی رشته تفنگ صادقی بخشی زاده، علی کرمیی و روح الله رحیم زاده از یگان ویژه استان اول تا سوم شدند.

در بخش انفرادی رشته طپانچه حسن زمستانی و مهراب سهیلی از مرکز آموزش ولی عصر اول و دوم شدند و علی کریمی از یگان ویژه سوم شد.

در رقابتهای بخش وظیفه در رشته تفنگ علی اکبر عطایی از مرکز آموزش ولی عصر قهرمان شد و مهدی میرزایی فرد از یگان ویژه و حامد باغابان باشی از مرکز آموزش ولی عصر دوم و سوم شدند.

رقابتهای سه گانه نیروهای مسلح آذربایجانشرقی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ۳ رشته تیراندازی، شنا و دوومیدانی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز