خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:

بیش از ۱۰ هزار نفر در آذربایجان شرقی مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۵۷

با توجه به وجود ظرفیت کارگاه‌های صنعتی و صنفی و توان مدیریتی کارفرمایان کارآفرین استان، می‌توانیم با ایجاد تعامل صحیح و رفع چالشهای پیش روی تولید از نرخ بیکاری استان بکاهیم.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی گفت: ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر در آذربایجان شرقی مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از استان آذربایجان شرقی، رحیم اردلان، در دیدار با رئیس اتاق اصناف استان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به وجود ظرفیت کارگاههای صنعتی و صنفی و توان مدیریتی کارفرمایان کارآفرین استان، می‌توانیم با ایجاد تعامل صحیح و رفع چالشهای پیش روی تولید از نرخ بیکاری استان بکاهیم.

وی این نهاد را یار و یاور کارفرمایان و حامی تولید دانست و گفت: با توجه به حضور مدیران و کار‌شناسان متخصص و متعهد در بدنه سازمان تأمین اجتماعی، فضای موجود را جهت پیشبرد اهداف سازمان و جلب رضایت مخاطبین مناسب بوده و در این راستا تعامل با اتحادیه‌ها و اصناف در جهت انعکاس رسالت سازمان تأمین اجتماعی سازنده خواهد بود.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان خاطر نشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی طی سال اخیر اقداماتی در جهت تسهیل امور کارفرمایان از جمله توسعه خدمات الکترونیکی، ‌تسهیل صدور کارت بازرگانی و تسهیل حسابرسی انجام داده و با اخذ بازخورد از مجامع برون سازمانی در پی رفع چالشهای پیش روی حوزه کارگری و کارفرمایی می‌باشد.

همین گزارش حاکی است در ادامه این نشست، چالشهای پیش روی اتحادیه‌ها و اصناف مختلف مورد بحثو بررسی قرار گرفت و مقررشد با تشکیل جلسات کار‌شناسی راهکارهای عملی پیش بینی و اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز