خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در ارمنستان:

بازار ۲۰۰ میلیون نفری روسیه بستر مناسب برای تولیدکنندگان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۴۵

برای ورود به بازار ارمنستان، تولید کالاهای با کیفیت و ورود افراد متخصص به حوزه تجارت و صادرات ضروری است، چرا که امروز بهترین کالاهای دنیا در بازار این کشور عرضه می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان گفت: اکنون بازار ۲۰۰ میلیون نفری روسیه یک فرصت خوب برای تولیدکنندگان کشور ما به شمار می رود

به گزارش ایلنا، محمد رئیسی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دگرگونی روابط غرب با روسیه افزود: برخی از کالاهای ما توان رقابت در سطح بین‌المللی را دارند و این کالاها باید معرف نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی روابط سیاسی ایران و ارمنستان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم در زمینه معرفی ظرفیت‌های کشورمان در ارمنستان خوب عمل کنیم و همکاری‌های ما با این کشور به جز در بحثتجارت به هیچ وجه رضایت‌بخش نبوده است.

رئیسی تاکید کرد: برای ورود به بازار ارمنستان، تولید کالاهای باکیفیت و ورود افراد متخصص به حوزه تجارت و صادرات ضروری است، چرا که امروز بهترین کالاهای دنیا در بازار این کشور عرضه می‌شود.

وی گفت: زمینه‌های همکاری با کشور ارمنستان بسیار فراوان است و با توجه به این که مردم این کشور نیز علاقه زیادی به آذری‌های ایران دارند باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز