خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

انتظار داریم منطقه آزاد ارس، در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید نقش اساسی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۰۳

پیشرفت‏‌های منطقه آزاد ارس چشمگیر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: رشد و توسعه منطقه آزاد ارس در طی چند سال اخیر چشمگیر بوده و برای اشتغال نیروی انسانی استان و شمالغرب کشور تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا میراحد حسینی، در سفر یک روزه به شهرستان جلفا و در دیدار با فرخ مسجدی قائم مقام و مشاور اجرایی مدیرعامل منطقه آزاد ارس اظهار داشت: مناطق آزاد به جهت طبعیت از قانون خاص مناطق آزاد و بهره‏مندی از معافیت‌های فراوان از جمله معافیت‌های گمرکی و مالیاتی محل مناسبی برای سرمایه گذاری است و انتظار می‌‏رود منطقه آزاد ارس با قابلیت‌های زیادی که دارد نقش تأثیرگذاری در رشد و شکوفایی استان و منطقه آذربایجان و ایجاد فرصتهای شغلی جدید و کاهش بیکاری داشته باشد.

وی در این سفر از نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جلفا بازدید و دیدار چهره به چهره‌ای با کارکنان این نمایندگی انجام داد و از نزدیک با مسائل کاری آن‌ها آشنا شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه از واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد ارس و شرکت خودروسازی آمیکو بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز