خبرگزاری کار ایران

همزمان با تعدادی از استان‌ها؛

آزمون استخدامی هفت شهرداری‌ استان آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۳۸

۹ نفر از سهمیه استخدامی این آزمون از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شده و ۲۴ نفر باقیمانده نیز از بین شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی برگزیده خواهند شد.

آزمون استخدامی شهرداری‌های جدیدالتاسیس استان آذربایجان شرقی صبح امروز(جمعه) همزمان با تعدادی از استان‌های دیگر در دو حوزه امتحانی در تبریز هم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: این آزمون برای استخدام ۳۳ نفر در هفت شهرداری استان شامل شهرداری‌های تیمورلو، وایقان، کوزه‌کنان، خواجه، آچاچی، مبارک‌شهر و جوان‌قلعه انجام شد.

مرتضی موحدنیا افزود: پس از انتشار آگهی استخدام، یک هزار و ۴۸۳ نفر در مهلت ده روزه در این آزمون ثبت‌نام کردند که ۲۴۴ نفر از آن‌ها داوطلبان زن بودند.

وی خاطرنشان کرد: ۹ نفر از سهمیه استخدامی این آزمون از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شده و ۲۴ نفر باقیمانده نیز از بین شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی برگزیده خواهند شد.

موحدنیا همچنین از اعلام نتایج این آزمون در یک ماه آینده خبر داد و گفت: پذیرفته‌شدگان پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش به شهرداری‌های محل خدمت خود معرفی و از آغاز سال ۹۴ مشغول به فعالیت خواهند شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی همچنین از صدور مجوز استخدام شهرداری‌ها از سوی وزیر کشور خبر داد و افزود: به منظور رعایت عدالت استخدامی و جذب نیروهای متخصص در بدنه شهرداری‌ها، مقرر شده است که در شهریور هر سال نیروهای جدید از طریق آزمون استخدامی جذب شوند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز با حضور در یکی از حوزه‌های امتحانی از روند برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های استان بازدید کرد.

پورمهدی همچنین با تعدادی از داوطلبان این آزمون در خصوص نحوه طراحی سوالات و روند برگزاری آزمون گفت‌وگو کرد و مشکلات آنان را در این خصوص جویا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز