خبرگزاری کار ایران

سرمربی تراکتورسازی تبریز:

به دنبال سهمیه آسیایی برای فوتبال تبریز هستم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۳۲

چهارمین پیروزی متوالی را برابر راه آهن رقم می‌زنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به دنبال چهارمین پیروزی متوالی برابر راه آهن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول خطیبی با بیان اینکه دیدار با راه آهن یک بازی خانگی برای ما است، اظهار داشت: بر این اساس باید برابر این تیم، چهارمین پیروزی متوالی خود را رقم بزنیم.

وی افزود: راه آهن تیم خوبی است که از بازیکنان جوان و با تجربه و کادرفنی با دانشی بهره می‌برد این تیم که در بازی جمعه میهمان شاید به یک امتیاز هم راضی باشد. اما تیم ما باید در این بازی به پیروزی‌های متوالی‌اش ادامه دهد.

خطیبی تأکید کرد: در دیدار با راه آهن میزبان هستیم و همچون هفته‌های گذشته می‌گویم که ما باید در بازی‌های خانگی حتما پیروز شویم و حداکثر امتیازات بازی‌‌هایمان در تبریز را بگیریم، تیمی که می‌خواهد موفق شود، نباید در خانه امتیاز از دست بدهد و من این موضوع را به بازیکنانم کاملا تفهیم کرده‌ام.

وی با اشاره به سه پیروزی متوالی تیم تراکتورسازی در سه هفته اخیر لیگ بر‌تر برابر تیم‌های صبای قم، نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران، در عین حال گفت: برای موفقیت در این تیم نیاز به زمان دارد و هواداران باید به او فرصت بیشتری بدهند.

خطیبی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا باز هم نتایج خوبی در این مسابقات کسب کنیم، گفت: خدا را شکر که توانستیم با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران این سه نتیجه خوب را در سه هفته متوالی کسب کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز یادآور شد: می‌خواهیم در پایان فصل جاری حداقل سهمیه آسیایی را برای فوتبال تبریز بگیریم ولی برای اینکه بتوانم در فوتبال شهرم موثر باشم، هواداران باید به من اعتماد کنند و بیشتر فرصت بدهند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از چارچوب بازی‌های هفته هشتم لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ جمعه ۲۱ شهریور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم راه آهن تهران خواهد بود.

تراکتورسازی هم اکنون با ۱۶ امتیاز پس از تیم ۱۸ امتیازی استقلال در جایگاه دوم جدول قرار دارد و تیم راه آهن نیز با هدایت فنی حمید استیلی با هشت امتیاز در رده دهم ایستاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز