خبرگزاری کار ایران

فرماندار شبستر:

فرهنگ‌سازی در حوزه اشتغال باید در اولویت بخش تعاون باشد

کد خبر : ۲۰۳۰۴۲

ظرفیت‌های بخش تعاون می‌تواند به ایجاد اشتغال و تولید کمک کند. / مشارکت مردم در عرصه اقتصادی پایه اصلی اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است.

فرماندار شبستر تأکید کرد: باید از از ظرفیت‌های بخش تعاون در ایجاد اشتغال و تولید بهره برد.

سید سعید کاشانی در بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر با قدردانی از عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر در کسب رتبه‌های استانی اظهار داشت: نجات کشور در گرو نگاه اقتصادی و فرهنگی است و اقتصاد باید بر مدار بخش خصوصی و تعاونی اجرا شود.

فرماندار شبستر به توزیع عادلانه نیروی انسانی و امکانات اشاره کرد و از مسئولان ذیربط خواست تا این شهرستان را با توجه به تعدد واحد‌های تولیدی و تعاونی و طول جغرافیایی شهرستان در به ظرفیت رساندن این تلاش‌ها یاری کند.

کاشانی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی شهرستان، باید بتوانیم با تکیه بر تعهدات دینی و حرفه‌ای و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود، سیاست‌های اجرایی دولت تدبیر و امید را در چارچوب شرح وظایف و خط مشی کاری به انجام رسانیم.

فرماندار شبستر با بیان اینکه پایه و ستون اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری ورود و مشارکت مردم در عرصه اقتصادی است، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور امکان پذیر است.

وی خاطر نشان کرد: تأکید مقام معظم رهبری، حضور حداکثری مردم در حوزه اقتصاد است و تجربه نشان داده در هر حوزه‌ای که مردم حضور پیدا می‌کنند موفق بوده‌ایم.

کاشانی ادامه داد: شعار «اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی» که امسال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد ما را بر آن داشت تا ضمن مدنظر قرار دادن راه کارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی، به طور خاص هم وارد حوزه فرهنگ شویم، لذا دغدغه و اولویت همکاران ما در مجموعه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی فرهنگ سازی در حوزه‌های اشتغال باشد

- فعالیت ۲۳۵ واحد تعاونی در شبستر

در این بازید محرم خدایی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر، هم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه‌های مختلف به وجود ۲۳۵ واحد تعاونی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: نقش همکاری مدیران و مسئولان منطقه در ایجاد تشکل‌های تعاونی جدید، فرصت‌های شغلی و کاهش بیکاری موثر بوده و امیدواریم ما را در وظیفه خطیرمان یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز