خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز هم به افلاک‌نما رفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۶۷

احداثپروژه تقاطع غیر همسطح میدان افلاک‌نما در مقابل بیمارستان جدید الاحداثبین المللی تبریز که متعلق به گروهی از پزشکان این شهر است که در رأس آن شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز، قرار دارد، از همان آغاز حاشیه ساز بوده است.

صادق نجفی، شهردار تبریز، هم از پروژه میدان افلاک نما بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احداثپروژه تقاطع غیر همسطح میدان افلاک نما در مقابل بیمارستان جدید الاحداثبین المللی تبریز که متعلق به گروهی از پزشکان این شهر است که در رأس آن شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز، قرار دارد، از‌‌ همان آغاز حاشیه ساز بوده است.

قرار گرفتن این پروژه در محدوده‌ای از شهر تبریز که به دور از محرومیت‌های مطرح برخی مناطق این شهر است، از یک طرف و از سویی واقع شدن آن در مقابل این بیمارستان و نیز مطرح شدن برخی اظهار نظر‌ها، مبنی بر اینکه اجرای تقاطع غیر همسطح میدان افلاک نما در شرایط فعلی ضروری به نظر نمی‌رسید، بر این حاشیه‌های خارج از متن افزوده ولی شهرداری تبریز با سرعت و قاطعیت اجرای این پروژه را دنبال می‌کند.

هر چند نباید از یاد ببریم که شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز، پیش از این در مصاحبه‌ای با خبرنگاران هرگونه ایفای نقش خود را در اجرای این پروژه را تکذیب کرده و اظهار داشته بود: در زمان آغاز این پروژه در تبریز حضور نداشته و اجرای آن نمای بیرونی بیمارستان را تحت تأثیر قرار می‌دهد ولی چاره‌ای در برابر تصمیمات شهرداری تبریز ندارد.

از سویی به گفته کار‌شناسان اجرای این پروژه، برای روان سازی ترافیک در آینده این شهر بسیار با اهمیت به شمار می‌آید.

از طرفی احداثاین بیمارستان جدید، برای تبریز یک نکته عطف به حساب آمده و مردم باید از این فرصت با توجه به توسعه گردشگری سلامت بهره لازم را ببرند.

همین گزارش حاکی است نجفی، شهردار تبریز، هم در حاشیه بازدید از پروژه افلاک‌نما بر لزوم پیگیری جدی پروژه‌های عمرانی طبق زمان‌بندی مشخص تاکید کرد.

صادق نجفی، اظهار داشت: تکاپوی کارگاه‌های عمرانی در جای‌جای شهر، تجلی ارزشمندی از توانمندی‌های عمرانی شهرداری تبریز در طول زمان برگزاری نکوداشت خواهد بود.

وی همچنین بر لزوم نظارت دقیق بر روند اجرای زمان‌بندی پیشرفت پروژه و استفاده بهینه از مصالح تاکید کرد و افزود: با توجه به کوتاهی فصل عمرانی، پروژه‌های عمرانی، باید با حفظ شاخص‌های کیفی و ایمنی و همچنین با مدیریت دقیق زمان پیگیری شوند.

عباس عادلی شهیر، شهردار منطقه ۲ تبریز نیز در این بازدید، با ارایه گزارشی از پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان افلاک نما، اظهار داشت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان افلاک نما به مرحله فنداسیون رسیده است.

وی افزود: جهت تکمیل این پروژه، در ضلع جنوب غربی میدان یک رشته خیابان به عرض ۸ متر احداثمی‌شود که هم اکنون در مرحله اجراست.

عادلی شهیر ادامه داد: برای زیبائی هرچه بیشتر زیر گذر میدان افلاک نما و تکمیل آن از دیدگاه منظر شهری، این پروژه دارای فضای سبز نیز خواهد بود.

پیش از این هم پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز به همراه شهردار منطقه ۲ تبریز از این پروژه بازدید کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز