خبرگزاری کار ایران

مرحله دوم شماره‌گذاری وسائط نقلیه کشاورزی در تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۵۵

کشاورزان سریعا جهت شماره‌گذاری ماشین آلات کشاورزی خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی از آغاز مرحله دوم شماره‌گذاری وسائط نقلیه کشاورزی در تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی در حاشیه آغاز این مرحله از شماره‌گذاری وسائط نقلیه کشاورزی در تبریز گفت: ۳۵۰ هزار دستگاه ماشین‌های کشاورزی خودگردان مستعمل در حال حاضر در کشور فعالیت می‌کند که تاکنون شماره‌گذاری نشده است که از این تعداد ۳۱ هزار و ۱۱۸ دستگاه تراکتور و ۵۸۲ دستگاه کمباین در سطح استان آذربایجان‌شرقی وجود دارد.

سرهنگ ناصر میکائیلی افزود: مرحله اول شماره‌گذاری وسائط نقلیه برای تولیدات داخلی و وارداتی توسط کارخانجات واردکننده به صورت نو شماره آغاز شده بود و اینک با همت مسئولان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و پلیس راهور مرحله دوم آن آغاز می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را شناسنامه‌دار کردن وسائط نقلیه کشاورزی از نظر امنیتی و انتظامی عنوان کردو گفت: از امروز پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان شرقی با تمام توان در خدمت مردم جهت خدمات دهی به مراجعان است.

میکائیلی به مدارک مورد نیاز برای شماره‌گذاری وسائط نقلیه اشاره کردو افزود: کشاورزان بایستی به هنگام مراجعه اصل مدارک مالک از قبیل شناسنامه، کارت ملی و تصاویر آن، اصل اسناد مالکیت خودرو، فیش بهای پلاک مصوب در قانون بودجه کل کشور، مدارک احراز سکونت، رسید پرداختی هزینه پستی و یک جلد پوشه برای تشکیل پرونده به همراه خود داشته باشند.

وی همچنین مراجعه مالک به مدیریت جهاد کشاورزی و ارائه اصل مدارک و تصاویر آن جهت تشکیل پرونده مقدماتی توسط مراکز خدمات کشاورزی را اقدامات قبل از شماره‌گذاری دانست و افزود: پس از این مراحل جهاد کشاورزی ضمن بررسی مدارک و تشکیل پرونده نسبت به صدور پرونده و ارسال آن به راهور اقدام می‌کند.

میکائیلی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که فاقد اسناد مالکیت هستند لازم است نسبت به تکمیل فرم تعهد در دفا‌تر اسناد رسمی اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی از کشاورزان خواست جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های امنیتی سریعاً نسبت به شماره‌گذاری وسائط نقلیه خود اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز