خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن صنفی تکنسین‌های دارویی آذربایجان شرقی:

تحقق حقوق قانونی تکنسین‌های دارویی آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۵۷

داروسازان و تکنسین های دارویی، دو قشر زحمتکش این جامعه‌اند که در کنار همدیگر معنی پیدا می کنند. بدین مفهوم که بدون داروساز اصلا تکنسین دارویی معنایی پیدا نمی کند و بدون تکنسین دارویی، داروساز نمی تواند به اهداف عالیه خود برسد.

رییس انجمن صنفی کارگری تکنسین‌های دارویی آذربایجان شرقی تأکید کرد: در قبال حق و حقوق تکنسین‌های دارویی کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین یوسفی علوی که در جشن فرزانگانانجمن صنفی کارگری تکنسین‌های دارویی آذربایجان شرقی در محل مجتمع فرهنگی هنری تبریز سخن می‌گفت، افزود: داروسازان و تکنسین‌های دارویی دو قشر زحمتکش اینجامعه‌اند که در کنار همدیگر معنی پیدا می‌کنند بدین مفهوم که بدون داروساز اصلا تکنسین دارویی معنایی پیدا نمی‌کند و بدون تکنسین دارویی، داروساز نمی‌تواند به اهداف عالیه خود برسد.

وی با تأکید بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان دو قشر خاطرنشان کرد: این دو قشر باید در راستای یک هدف مشترک که‌‌ همان رضایتمندی بیماران است به نحو احسن همکاری داشته باشند.

علوی در عین حال تأکید کرد: این انجمن در مورد حق و حقوق قانونی تکنسین‌های دارویی ساماندهی‌های را لازم انجام خواهد گرفت که البته این مهم با گذشت زمان تحقق خواهند یافت.

وی در ادامه با ارایه گزارشی از فعالیت‌های این انجمن طی دو سال گذشته، گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ما به همکاری با ادارات و سازمان‌های ذیربط در رابطه با مشکلات صنفی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خانه کارگر، تامین اجتماعی، کانون انجمن کارکنان داروخانه‌های کشور، اداره دارو و غذا، موسسه آموزشی درمانگر، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، کانون انجمن‌های صنفی کارگری حرف و استانی آذربایجان شرقی مربوط بوده و همچنین در راستای فعالیت‌های انجمن کمیته‌های رفاهی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، پشتیبانی سایت و روابط عمومی توسط اعضاء فعال تشکیل شده است.

وی برنامه ریزی و برگزاری چندین همایش، برگزیده شدن به عنوان انجمن صنفی بر‌تر از سوی کانون انجمن‌های صنفی کارگری آذربایجان شرقی، برپایی کلاس‌های آموزشی برای اعضاء جهت ارتقاء سطح علمی تکنسین‌های دارویی را از دیگر فعالیت‌های شاخص این انجمن از بدو تأسیس عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی در زمینه مسکن، تشکیل صندوق خیریه انجمن جهت حمایت از بیماران بی‌بضاعت، دیدار با بیماران صعب العلاج و تالاسمی، معلولین و خانه سالمندان از جمله دیگر برنامه‌های در دست اقدام این انجمن است.

جشن فرزانگان اعضای انجمن صنفی کارگری تکنسین‌های دارویی آذربایجان شرقی با حضور گستزده اعضاء و خانواده‌های آنان و اجرای برنامه‌های متنوع موسیقی، اجرای مسابقه و برنامه‌های هنری و اهدای جوایز به دانش آموزان و دانشجویان ممتاز در محل مجتمع فرهنگی هنری تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز