خبرگزاری کار ایران

استقبال عاشقان اهل بیت(ع) ازخادمان آستان قدس رضوی ۱۲ شهریور

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۷۶

خادمان آستان قدس رضوی از بدو ورود خود به تبریز، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در برنامه دیدار حضوری با مردم، مداحی و سخنرانی حضور خواهند یافت و بیرق متبرک بارگاه رضوی در میان شور و شوق وصف ناپذیر مردم گردانده خواهد شد.

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت خادمان آستان قدس رضوی روز چهارشنبه، ساعت ۱۰ صبح، وارد فرودگاه تبریز خواهند شد تا در سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید در استان آدربایجان شرقی حضور یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسوول استقبال از کاروان رضوی در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: مردم ولائی و متدین تبریز همه ساله استقبال بسیار خوبی از خادمان آقا امام رضا(ع) داشته‌اند و امسال نیز با حضور خود در فرودگاه تبریز استقبال گرمی از آن‌ها خواهند داشت.

حمید فتحی افزود: خادمان آستان قدس رضوی از بدو ورود خود به تبریز، طبق برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته در برنامه دیدار حضوری با مردم، مداحی و سخنرانی حضور خواهند یافت و بیرق متبرک بارگاه رضوی در میان شور و شوق وصف ناپذیر مردم گردانده خواهد شد.

وی از عموم مردم، مسولین خصوصا عاشقان حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) جهت استقبال از کاروان و پیام آوران آن امام همام دعوت کرد تا روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در فرودگاه بین المللی تبریز حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز