خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان تأمین اجتماعی:

تامین اجتماعی ۵۰درصد جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۰۵

سازمان تأمین اجتماعی با فاصله گرفتن از حاشیه‌ها به مسیر اصلی خود برگشته است.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی ۳۹ میلیون نفر یعنی بالغ بر ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا راعی، که در آیین افتتاح شعبه شش و طرح توسعه ساختمان اداری شعبه دو تبریز سخن می‌گفت با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی با فاصله گرفتن از حاشیه‌ها به مسیر اصلی خود برگشته است، خاطر نشان کرد: پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران در ۲۸ بهمن ماه سال گذشته و اعمال افزایش حقوق این عزیزان از ابتدای سال ۹۳ که در طول تاریخ ۶۰ ساله این سازمان بی‌سابقه بود، تأیید کننده این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه بودجه سالانه سازمان تأمین اجتماعی در سنوات گذشته با چالش‌هایی روبرو بوده است، اظهار داشت: این سازمان از ابتدای سال ۹۳ دارای بودجه مصوب بوده که بر اساس آن خدمات خود را به مخاطبین ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی بدون اتکا به منابع دولتی تنها سازمانی است که دارای بودجه عمرانی در سال جاری بوده و با عملیاتی نمودن این بودجه تأثیر بسزایی در رونق اقتصادی کشور دارد.

راعی ادامه داد در استان آذربایجانشرقی نیز پروژه یک هزار واحدی ائل گولی متعلق به شرکت خانه سازی و سرمایه گذاری ایران از جمله پروژه‌های در اولویت سازمان بوده و در تلاش هستیم تا پایان سال ۹۴ این پروژه به بهره برداری برسد.

همین گزارش حاکی است طی مراسمی، ‌ شعبه شش تبریز و طرح توسعه ساختمان اداری شعبه دو تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز