خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه هایی با طعم جشنواره تابستانی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۴۴

بر اساس توافق صورت گرفته توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و فرهنگسرای بزرگ الغدیر، جنگ تابستانی هفتمین جشنواره تابستانی تبریز روزهای پنجشنبه هر هفته در این فرهنگسرا برگزار می شود.

ویژه برنامه جشنواره تابستانی روزهای پنج شنبه هر هفته در فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در محلات تبریز و با توجه به استقبال بی‌نظیر شهروندان در منطقه خیابان پاسداران و نزدیکی مردم این منطقه به فرهنگسرای بزرگ الغدیر طبق توافقی که با مدیریت فرهنگسرا در برنامه افتتاحیه جشنواره تابستانی صورت گرفت، جنگ‌های ویژه برای اهالی به صورت برنامه‌های متنوع هر هفته روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار می‌شود و هنرمندان برجسته شهر به اجرای برنامه می‌پردازند.

حسین آذرنیا ضمن قدردانی از اهالی این منطقه ابراز امیدواری کرد همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و فرهنگسرای بزرگ الغدیر موجب افزایش برنامه‌های فرهنگی و هنری در این فرهنگسرا و باعثاستفاده شهروندان از برنامه‌های جشنواره تابستانی و اعتلای فرهنگ مشارکت پذیری شهروندان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.

هفتمین جشنواره تابستانی تبریز تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه با برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود و مناطق ده گانه شهرداری تبریز و سازمان‌های تابعه آن سازمان فرهنگی هنری را در اجرای برنامه‌ها همراهی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز