خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

مجوز نسل سوم و چهارم تلفن همراه در هفته دولت اعطا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۰۳

شرکتهای ایرانسل و همراه اول، آمادگی ارایه خدمات خدمات نسل سوم را دارند. / در آذربایجان شرقی نیز برای پیاده‌سازی این خدمات، آمادگی کامل وجود دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صدور مجوز نسل سوم و چهارم تلفن همراه در هفته آینده و همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود واعظی که روز گذشته در آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناروی اطلاعات استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت، اظهار داشت: شرکت‌های ایرانسل و همراه اول آمادگی ارایه خدمات خدمات نسل سوم را دارند و در آذربایجان شرقی نیز برای پیاده سازی این خدمات آمادگی کامل وجود دارد.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در عرصه داخلی و خارجی، اظهار داشت: آذربایجان شرقی نه تنها برای این وزارتخانه بلکه برای کل کشور مهم است و نقش تعیین کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد و در سرمایه گذاری حوزه ارتباطات هم نقش استان در نظر گرفته شده است.

واعظی اضافه کرد: به دنبال توسعه امکانات مناطق محروم و مرزی با استفاده از اعتبارات خدمات عمومی اجباری ˈیو اس اوˈ هستیم اما در صدد تصدی‌گری نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: به هر میزان سرمایه گذاری در حوزه وزارت ارتباطات، بخش خصوصی باید سه برابر آن را سرمایه گذاری کند و ما نیز حمایت می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیز در راستای رونق تولید داخلی و توسعه فناوری اطلاعات کشور اهتمام خاصی داریم.

وی همچنین به عملکرد خوب پست بانک در مناطقی که بانک‌های دیگر وجود ندارد، اشاره کرد و افزود: این بانک آماده است تا با ارایه تسهیلات کم بهره به کشاورزان و صنایع کوچک، ضمن حمایت از تولید، از مهاجرت روستاییان به مناطق شهری نیز جلوگیری کند.

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دروازه بین المللی اینترنت شمال‌غرب کشور در تبریز و ۲۷۰ طرح اجرا شده توسط شرکت مخابرات آذربایجان شرقی افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز