خبرگزاری کار ایران

برای حضور در بازی‌های اینچوان کره جنوبی؛

اردوی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۹۳

این مرحله از اردو ۹ الی ۱۵ شهریور ماه در مجموعه ورزشی صدرای تبریز برگزار می‌شود و درآن ۱۴ بازیکن و ۷ کادر فنی حضور دارند.

ششمین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین برای حضور در پارآسیایی اینچون کره جنوبی به میزبانی تبریز و هیات ورزشهای جانبازان و معلولین آذربایجانشرقی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این مرحله از اردو ۹ الی ۱۵ شهریور ماه در مجموعه ورزشی صدرای تبریز برگزار می‌شود و درآن ۱۴ بازیکن و ۷ کادر فنی حضور دارند.

پیش از این اردو نیز اردوی تیم ملی بسکتبال باویلچر کشورمان اعزامی به اینچوان کره جنوبی به میزبانی آذربایجانشرقی در شهر تبریز برگزار شد.

از آذربایجان شرقی تا به امروز حضور جلال خاکزادیه، مرضیه صدقی، سیامک صالح فرجزاده، محمدعلی ملک‌پور و مهدی هاشم‌زاده در رشته دوومیدانی و بهمن رضایی سرمربی تیم ملی دوومیدانی، ابراهیم فیروزی و مرتضی اکرمی داوران بین المللی در رشته والیبال نشسته برای حضور در بازیهای پارآسیایی اینچوان کره جنوبی قطعی شده است.

همچنین مجید فلاح اردشیر و الناز عونی در رشته تیراندازی، اسماعیل حسین‌زاده در رشته بسکتبال با ویلچر و امیر پوررضوی، بهزاد زاد علی اصغر و ولی قهرمانی در رشته فوتبال نابینایان در اردوی‌های آمادگی تیم‌های ملی برای اینچون حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز