خبرگزاری کار ایران

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه‌های تبریز علیه جنایات رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۹۴

این تجمع که ظهر روز گذشته با حضور نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و دانشگاهیان برگزار شد، با قرائت قطعنامه‌ای در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات ارتش اسرائیل پایان یافت.

دانشجویان دانشگاهیان تبریز با تجمع در مقابل دانشگاه تبریز با سردادن شعار " مرگ بر اسرائیل " جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه تبریز در ابتدای این مراسم با محکومیت حمله اسرائیل به غزه گفت: جنایاتی را که امروز در غزه شاهد هستیم، اولین وحشیگری رژیم اشغالگر قدس نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود، چرا که از بدو تاسیس این رژیم نامشروع ذره ذره خاک فلسطین را با همین شیوه و با درندگی تمام اشغال کرده است واین امر لزوم مقاومت و حمایت آز آن را بیشتر می کند.

محمدرضا پورمحمدی افزود: مقاومت مردم غزه و تلاش رژیم اسراییل برای عقب نشینی حاکی از پیروزی خون بر شمشیر و نشان اضمحلال این حکومت نامشروع است.

وی شکسته شدن ابهت گنبد آهنین، اتحاد همه گروه های فلسطینی، تشکیل جوّی از انزجار و نفرت در میان ملل جهان علیه رژیم اسراییل و تلفات بی سابقه ارتش اسراییل را از جمله دستاوردهای جنگ غزه عنوان کرد و گفت: دنیا معترف است که مردم فلسطین در این جنگ با سربلندی پیروز شد.

پورمحمدی فراهم کردن امکانات حیاتی برای مردم غزه وعکس العمل قوی و مناسب در مقابل رژیم کودک کش صهیونیست و حامیانش را از جمله دو وظیفه اساسی جهان اسلام برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز با اشاره به نیاز مبرم مردم مقاوم و رنج دیده غزه به غذا، آب، دارو، امکانات بیمارستانی و بازسازی منازل افزودند، این ملت برای دفاع از خود، به سلاح نیز احتیاج دارد.

این تجمع که با حضور نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و دانشگاهیان برگزار شد، با قرائت قطعنامه ای در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات ارتش اسرائیل پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز